wat te doen in een goodiebag

heey,

ik geef binnenkort een feest … met ong. 11 meiden

en na afloop wil ik ze een goodie bag meegeven…
maar ik weet niet wat erin moet komen …
ik doe er zoiezo een foto van ons 2 in …van degene aan wie ik de goodiebag geef

het thema is een beetje zegmaar

iets als een filmpremiere dus iedereen komt in een jurkje
een beetje echt een amerikaanse party met rode loper enzo

maar t moet wel goedkoop blijven omdat derest van het feest al zo duur is… dus ongeveer 3 euro per goodie bag.

ik hoor graag wat ideeen van jullie
xx :couplekiss_man_woman:

uh…
masker?
nagellak?
kerstzuurstok?
leuke kerstbal met jouw naam?

ik zou gewoon make upjes van essence en wat kleine snoepjes erin doen. maar ik zou er 5 euro van maken van 3 is best weinig…

misschien bij een parfumerie vragen om wat proefjes?? En dan ook een flyer van hen ter reclame er in doen…

je kunt ook langs de parfumerie gaan en vragen of je 11 proefmonstertjes mag? en je kunt miscshien zelf ook iets leuks maken, een cupcake ofzo!
wel een leuk idee trouwens van die goodiebags!

Ja kerstzuurstokjes zijn leuk!
Misschien kan je er dan een rood goud thema aangeven.
En er lintjes en haar dingetjes in doen.
Wanneer is je feest?
Want op ebay kan je ook goedkoop leuke dingen kopen, soms ook in grote hoeveelheden, maar dan moet je wel rekening houden met 2 weken verzendtijd.

t feest is
over een week …

jaa… ik dacht aan gewoon iets groots kopen weetje dus bijv. een setje van 6 nagelakjes kopen en dan nog een setje meestal komt dat goedkoper uit

maar als ik 5 euro doe… en ik heb 11 goodiebags van 5 euro kost dat 55 euro … dat vind ik best wel duur aangezien het feest ook al zoveel kost …
nu is het 33 euro en ja ik zou et niet erg vinden als er 5 euro extra bijkomt ofzo … maar ongeveer 20 euro erbij vind ik opzich wel veel

bedankt iedereen trouwens die zuurstokken zijn erg leuk !
maar het is zegmaar NET na kerst , is het dan wel oke om dat te geven dan ?

mag dat ? die proefmonstertjes vragen ? wat leuk !

Vooral veel kleine dingetjes is leuk:P dan lijkt het heel veel altijd. Miss eens bij de action kijken? Bij de xenos haal ik ook vaak spulletjes vandaan als we een mandje vol moeten hebben.

Maskertje? En bij action hebben ze van die roosjes voor in bad, die zijn zo leuk!

bij de action hebben ze echt leuke spullen!

Ja, ik zou ook gewoon naar de action gaan!
Wel een super leuk idee trouwens!

ja, dat is waar ook …
xenos hebben ze ook super schattige dingetjes

Oeh ik kreeg nog een goed idee! Ga naar een aziatische toko, daar kan je voor 11 cent ofzo losse gelukskoekjes kopen, maar voor nog minder geld, geen idee hoeveel, zo’n grote zak. En die gelukskoekjes zijn los verpakt. Dus die kan je er wel in doen. En bij de toko hebben ze vaak hele grappige snoepjes…

jaaa, dat is ook leeeuk!

action heeft 6 fluor nagellakjes voor 1,40
of 1 rood/glitter/simpel kleurtje voor 45 cent.

jaaa? ooow, oke dat is wel heeel goedkooop !
k ga dr maar ff langs k moet tog plastic borden enzoo kopen … super bedankt …

ik weet niet of jullie ze kennen maar die stokjes die je moet buigen en dat er dan licht uit komt…
ik dacht anders doe ik er ook een paar van die bij ?!?! of is dat kinderachtig ??
leeftijden zitten tussen de : 13 en 17

nee dat is niet kinderachtig hoor
bij de xenos heb je er 15 ofzo in een busje, leuk voor het uitgaan

ik weet niet of je de Big Bazar kent, maar dat is een soort van Action zegmaar, daar hebben ze ook veel van die kleine kadootjes :slightly_smiling_face:

Ik inderdaad even bij winkels als Action langsgaan. ;’)