Wat te doen in de winter zonder geld

Hey dames,
Ik heb een vraagje wat doen jullie om je niet te vervelen in de winter bijv. In de weekend of vakantie’s. (Zonder geld), ik ben 16 jaar en wat doen jullie in je uitgaansleven? I need some advice.

Alvast bedankt ladies.

Uitgaan zonder geld? Das moeilijk er is overal wel entree en garderobe :stuck_out_tongue: Maar anders zou ik gewoon indrinken en mannen versieren…

Je kan gewoon thuis ook gezellig een bordspel spelen met chips en wijn dat vind ik leuk om te doen met vriendinnen maar kost wel wat.
Gratis is films downloaden en kijken verder weet ik niks eigenlijk. Sommige musea zijn ook gratis.

Vergeet het uitgaan, series kijken met chocolademelk onder een dekentje is toch veel beter?

Een in kroegje ingaan is gratis maar drank moet je dan wel weer betalen. Als ik me verveel dan ga ik vaak series kijken op de bank of in bed met een kopje thee en heel veel eten.

Ja, vanaf volgend jaar heeft het voor jou toch niet zoveel nut meer om uit te gaan :’). Arm stappen kan prima hier trouwens. 1 euro voor de garderobe of je tieft dat ding ergens in een hoek neer (oude jas en belangrijke spullen eruit, dat dan wel).