Wat te doen in de meivakantie?

-

Shoppen, zonnen, afspreken met vrienden, bios, zwembad, zee, god je kan zooo veel doen :’)

met mij koninginnedag vieren omdat iedereen al iets heeft behalve ik? (:

koninginnenacht, koninginnedag, bios, uitgaan, zwemmen, jongens kijken haha, naar een andere stad, naar zee etc

-

you are beautiful op gekleurde briefjes schrijven en overal op straat ophangen??
je kamer een make-over geven?
in de eerste bus die aan komt stappen en maar zien waar je uit komt?

ga naar den bosch
vanavond komt ben Saunders en morgen avond go back to the zoo
en ook daarbuiten is den bosch ee superleuk stad
ga een ritje maken over de binnedieze, of bezoek een van de vele te gekke winkels(lzd,jade,vintage,made, en nog veel meer wleuke kleine winkels) of (g-star-men at work,sting,h&m,zara,etc etc)

tsja ik weet natuurlijk niet of je ouders het willen maar een paar daagjes naar texel bijvoorbeeld? Dat hebben wij ook 'ns spontaan gedaan en 't was heel leuk : )

misschien met vriendinnen iets gaan doen!
ik ga op vakantie met een vriendin! :grinning:

willen jullie ajb stemmen? http://www.fotowedstrijd.nl/fotos/info/id/16463/

Leren voor examens, zo compleet uit je dak gaan op koninginnedag dat je de hele week moet bijkomen.
Winkelen is de eeuwige optie. Net als je kamers veranderen, lezen, leuke dingen doen met je vriendinnen.
Als ik de tijd had zou ik de hele week chillen voor me leven in een parkje

met alle girlsceners die niets te doen hebben vandaag/vanavond koninginnedag vieren :grinning:

^Bedoel je niet morgen? ^^

Of je bedoelt koninginnenNACHT. (:

denk dat ik me ook nogal ga vervelen deze vakantie en weet nog niet wat ik morgen ga doen met koninginnendag.

Je kamer verven :stuck_out_tongue:
Naar dorpjes gaan om daar met koninginnedag (wat is fout aan deze spelling? Sorry maar dat wil ik weten want mijn computer zegt dat het fout is :stuck_out_tongue: ) naar marktjes te gaan, of feesten.

koninginnedag is toch goed?
hoe zegt je computer dat je het schrijft dan?

maar wat hierboven is gezegt en volgens mij word het mooi weer dus ga er lekker op uit:)
ik ga een vader-dochter dag doen haha weer is wat anders gaan we gewoon ergens wat doen we weten alleen nog niet wat;)

^Leuk idee, dat vader-dochter dag!
haha volgnes mij is het koninginneNdag.
Net zoals pannenkoek e.d. da’s een soort nieuwe taalregel, vroeger moest daar nooit een N tussen.

Nee, want van de koningin is er maar één van, daarom schrijf je koninginnedag.

5 mei wageningen

ow dat zou wel kunnen precies;)

en ik ga met me moeder nog even naar de stad moeder-dochters dag haha voor der verjaardag gegeven samen met me zus mag ze nog wat voor uitkiezen vind ze helemaal geweldig…

en verder lekker van het weer genieten?leuke dingen doen met vriendinnen strand?iedereen is vrij dus dat is wel leuk

ik was deze hele week ook vrij toen was er nog niemand vrij en dat is echt saai:P

dit (:

Het is fout omdat het met een hoofdletter is (rechtermuisklik op rode krabbeltje eronder)