Morgen gaan we naar Den Bosh met de bus,
tja, als je dan van Friesland naar Brabant moet… is dat 3 uur rijden ong.
ideetjes de verveling te bestrijden?
Lucky paper stars vouwen
Uhm, zingen, spelletjes doen, foto’s maken, en de gene naast je in bedwang houden.
Lucky paper stars goed idee :d
Met de klas, sport, familie, alleen?
Muziek luisteren, filmpje kijken(op iPod), sudoku, tijdschriften lezen, mini gezelschapsspelletjes doen, buitenlandse kentekenborden tellen.
met mijn sportclub,
morgen NK twirling
Nk majorette. Iemand nog meer ideeën ?
praten met degene naast je?
Ha, leuk, vriendin van me twirlt ook op hoog niveau
Audiobooks zijn mijn redding voor lange reizen. Je komt misschien net door de helft van één Harry Potter boek heen op een reis van drie uur
bij welke vereniging zit je vriendin?
Praten, zingen, spelletjes, tijdschriften meenemen uhm.
Ach, dat komt allemaal vanzelf wel zodra je in die bus zit (:
Succes iig!
Oh, handig topic !! Ik moet zondag 18 uur met de bus van Frankrijk naar Nederland, dus hier heb ik wel wat aan
Ik zelf had alleen lezen en muziek luisteren bedacht :p, maar zitten leuke ideeen tussen Vooral Sudoku xD Tja, als je je toch verveelt
@TS
Ehhh… het laatste wat ik hoorde zat ze bij de Kopergirls. Maar dat was twee jaar terug. Ondertussen hoor ik haar af en toe nog wel over een NK enzo maar ik weet niet bij welke vereniging ze zit nu…
ETA:
zij deed btw toen ook mee aan Holland’s Got Talent met die twirl act, de twirl witches oid waren ze.
Nice , die vind ik echt zooo goed
succes alvast!
verder is alles gezegt wat ik wou zeggen haha
Ga maar mij bezig houden Uhm, woordzoekers, lucky stars, kaarten, zingen (Durkje bedankt) slapen, eten, drinken, ik zie ik zie wat jij niet ziet, degene naast je bezig houden als die niet stil kan zitten, en heel veel succes, GO FOR IT
@ Lunaste, The Kopergirls zijn echt ge-wel-dig ! Misschin zit ze nu bij Inspiration uit Voorhout?
kletsen
Die invulverhalen die in de cosmogirl staan/stonden zijn ook leuk. Ik weet alleen niet of ze daar nog in staan?
muziek luisteren, van die reisspelletjes spelen :3, tijdschriften, kletsen, raden wat de persoonlijkheden van de andere mensen in de bus zijn (heel leuk!)