Wat te doen in de auto op reis?

Wat te kunnen doen als je uren in de auto zit opweg naar je vakantiebestemming? Ik moet namelijk heel lang in de auto zitten :hammer:
Iemand tips? :slightly_smiling_face:

Lezen; slapen; muziek luisteren; naar buiten kijken; woordpuzzels ofzo doen.

geen idee, het enige wat ik doe is lezen en slapen:P

Je hebt ook van die mini bordspellen voor in de auto. :pensive:

smsen slapen muziekluisteren spelletjedoen nintendo’en tijdschriftlezen opmaken filmkijkenopjeipod/psp &zo… je kunt eigenlijk alles wel doen in de auto

Ik moet ieder jaar een uur of 14 in de auto zitten naar de vakantiebestemming. Ik luister het meeste muziek. Vorig jaar had ik ook wat tijdschriften meegenomen, das wel leuk. Ik ga geen leesboek ofzo lezen, want ik houd niet echt van boeken lezen en je hebt kans om sneller misselijk te worden. Ik ben niet wageziek ofzo, maar toch xD
Soms ga ik ook grappige dingen bedenken of vertellen zodat iedereen in de auto in een deuk ligt, en dan zijn we iets van 5 minuten aan het lachen en dan ga ik door met het volgende. Als ik me helemaal doodverveel ga ik wel eens verhalen bedenken ofzo X’D Misschien moet je heel veel foto’s in een schrift plakken, een plakboek maken of op je mobiel zetten als je genoeg geheugen hebt xD En dan foto’s met je vrienden, of toen je heel klein was of noem maar op er in doen :slightly_smiling_face: Uuuhm… Even denken. Soms, dan heb ik gewoon geen leven :relieved:, dan ga ik de tekst op verpakkingen van eten lezen :stuck_out_tongue:

Slapen,
lezen,
roepen om degene die naast je zit
laptop meenemen en fto’s bewerken (doe ik altijd)
muziek op i pod beluisteren

Ik slaap altijd, of luister muziek.
Of doe altijd spelletjes met me broertje (naar mensen zwaaien in andere auto’s bv, ja heel kinderachtig, maar gaat van de lange tijd af)

Ik zou zowiezo niet lezen of film kijken, naja ik wordt daar duizelig/misselyk van.
En ik ben geen type dat snel duizelig wordt, maar met dit dus wel.

Zwaaien/flirten naar/met mensen in de auto’s naast je als je in de file staat. :stuck_out_tongue:

Ik ga altijd verhalen verzinnen, naar de mensen in andere auto’s kijken en gewoon lekker muziek luisteren… Of spelletjes spelen op mn mobiel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Neem een laptop / klein-dvd-speler ding / nintendo mee (of leen het van iemand als je het niet hebt).
Dan kun je lekker in de auto spelletjes spelen of dvd kijken.
Ben je alweer bijna anderhalf uur verder als je een film hebt gekeken.
Ik slaap meestal heel veel in de auto. Dan gaat de tijd sneller.

een verhaal dan schrijf jij een zin en dan je zusje/broertje en dan zo door, als je met meer bent kan je dna ook de zin vouwen zodat de 3de persoon de 1ste zin niet leest en dan krijg je een heel grappig verhaal =P

of films kijken of muziek zoals ze meesten we zeggen,

als je misselijk word van lezen in de auto kan je ook een luisterboek nemen =)

gewoon gezellg kleten/naar buiten kijken

slapen (gaat de tijd echt snel van)

uhmz… tekenen?

FILE FLIRTEN! HAHA, geweldig is dat!

Haha !
Wij hebben nieuwe portable dvd spelers gekocht, waar je mp3+cd’s+dvd’s op kan doen , echt vet.
en ik heb een nintendo ;$ &een sudoku boek,+ tijdschriften +boek.
(ik word niet snel misselykk) &mens erger je niet voor in de auuto.
noujaa zyn eigenlyk wel genoeggg dingen. xD

Omg dat doen me broertjes altijdd: gaan ze gekke bekken trekken naar ander mensen >.<

haha moet je toeteren en als ze kijken moet je naar de andere kant zeg maar gaan zwaaien dan kijken je ze je heel dom haha

-Icck heb nu een psp dus daar kijk icck films op ! :stuck_out_tongue:
-Of icck verzin verhalen xD

• smsen met vrienden
  • Tijdschrift lezen
  • tellen hoeveel bordjes er voorbij komen ! jaa icck weet icck ben leveloosz xD
    & slapen xD

Gek doen naar mensen xD
Lezen,
Slapen,
Spelletjes doen op je mobiel ofzo,
Film kijken,
1 kleur auto’s tellen xD
Dingen opschrijven xD

Ik moet in Oktober 12 uur in de auto zitten =|

Oepsie, heb net zo’n zelfde topic geopend. ;$

Ik ook hoor! _0-

• nintendo ds