Wat te doen, contact verbreken, of gewoon vrienden blijven ?

Oke, ik zal beginnen. Na ongeveer 2 jaar, maakt me vriend het maandag met me uit. Reden: Ik hou niet meer van je, de afgelopen 2 maand is het weg gegaan. Dit deed die via msn. Gisteren, donderdag, zijn we gaan praten. We beloofde het ander geslacht een maand links te laten liggen. Nu zie ik net, op facebook. Dat hij loopt te zoenen met een klasgenoot van hem.

De redenen waarom ik nu twijfel om vrienden te blijven.

1. Maakt het uit via msn.
  2. Ik moest bij hem te komen om te praten.
  3. Hij zei dat hij naar een vriend ging, maar inplaats daarvan gaat hij na een cafe.
  4. Hij belooft me wat, komt het niet na.
  5. Hij heeft die 2 maand, elke keer nog durven te zeggen dat die van me houd.

Ik zit hier even heel erg mee

O, en het grootste probleem is, als ik contact verbreek, we zien elkaar dan zekers op feestjes enzo

Contact verbreken, als je al die punten zelf al kan opnoemen moet je ze niet negeren.
Vrienden blijven werkt niet, geloof mij en de rest van alle meiden die dit geprobeert hebben

Wat een asshole.

^dat

U.u" Hij is echt een klootzak, reageerd nergens op. Ik bel, Facebook, Msn en Hyves. Want ik ga wel Face-To-Face het zeggen dat ik geen vrienden kan zijn als hij zo doet, want hij zet mij voor lul. En hij laat zien dat die 2 jaren niks hebben betekend voor hem

ten eerste wil ik nog wel even zeggen dat je als schemerafbeelding nog een foto hebt van jou met je vriendje (denk ik zo ver ik dat kan zien). mocht dit zo zijn, dan zal ik die maar even veranderen als ik jou was :stuck_out_tongue:
ik zal het contact verbreken. ik zal hem ook gewoon via internet (niet via sms, want dan verspil je geld aan hem) vertellen dat je geen vrienden meer met hem wilt zijn omdat je hem een asshole vindt (wat hij ook is).

Na 2 jaar een relatie uitmaken via msn is een beetje crazy, een relatie verbreek je face-to-face en zeker na 2 jaar (oke, mijn mening). En alles moet van jou kant komen qua praten enz. Ik zou gewoon het contact verbreken en als je hem tegenkomt op feestjes heel luchtig tegen hem doen.

Het contact verbreken. Zeker te weten, want hij komt sowieso zijn beloftes al niet na.

gewoon niet meer met hem praten enzo, als je hem ziet op een feestje gewoon geen aandacht geven.

Ten eerste… triest dat hij zoiets via msn doet, wat een lafaard.

Ik zou hem echt links laten liggen, hoe moeilijk het ook is.

Contact verbreken, ookal is het daarna kut om hem nog te zien.

Bij mij was het via sms… ( ik win? Mnee…)
Dat je 'm ziet op feestjes , betekent niet dat je contact met hem moet hebben.
Ik heb het contact verbroken met al m’n exen, weet ook dat dat niet ging, vrienden blijven als er nog gevoelens zijn aan één kant.

@doenie Dat is met een vriendin.

En heb gepraat, en hij wil me gewoon niet in me face kwetsen, want hij wil me niet verdrietig zien.

En hij was nu teminste wel eerlijk. ga verder niet moeilijk over doen, zolang hij maar eerlijk erover blijft. Want het is niet dat ik hem elke dag ga zien ofzo… Maar wil wel gewoon normaal willen omgaan met hem, want we wonen beide in zelfde dorp, zien elkaar vaak in de bus, en gaan haast naast elkaar naar school.

Dus als ik contact verbreek, blijf ik hem nog altijd super vaak zien.
En dan blijf ik er denk ik meer moeite mee hebben dan nu.

Want samen komen we toch niet meer, want ik kan niet meer van me houden, als hij me gewoon zo voor lul zet en alles