wat te doen bij orhto ( 2 uur ) SPOED!!

hoi
ik krijg morgen een blokjes beugel.
het erge is dat ik 2 uur daar moet liggen.
wat kan ik doen
dit niet :
tv kijken
lezen
iets meenemen

please ik weet dat ik er erg laat mee ben !!! :anguished:?

Doe normaal, je kan niks anders als naar het achtergrond muziekje luisteren. Het is zo om hoor, ik haat aanstellerij over beugeltjes.

Pffff, je kunt niks doen.
Liggen en wachten.

Enneuhhh, ik vind 'n blokjesbeugel er echt vet uitzien. (Toen ik 't zelf had niet, maar nu wel. )

Je kunt niets doen, misschien muziekluisteren. En het duurt volgens mij echt geen twee uur… Je kunt in het spiegeltje kijken hoe ze al die dingetjes erop plakken. Bij mij stond het spiegeltje zo dat ik maar de helft van mijn mond kon zien, dat was wel jammer :stuck_out_tongue:

Wat kan je nu doen terwijl je in een stoel ligt bij de orthodont?:crazy_face:
behalve muziek luisteren dan

Jezus zeik niet.

sorry hoor, maar hebben mensen tegenwoordig helemaal geen geduld meer?

Neem je mp3 mee. En zoiets duurt volgens mij écht geen 2 uur hoor.

duurt geen 2uur :wink:
en verder valt het echt wel mee, ze doen alles rustig en leggen uit wat ze doen en t is zooo voorbij

toen ik nog een beugel had en dus naar de ortho ging, kon ik altijd tv kijken in het plafond. helaas hangt de ortho er vaak met z’n eige dikke kop voor. maar ik kon het toch wel volgen. en geloof me het duurde bij mij wel 2 uur.

Succes ermee!
:laughing:

ahh ik krijg volgendeweek donderdga mn beugel ;p. ik vind het niet leukmaar andere kant ook wel x’D dus ben benieuwd

wow 2 uren
ik lag er minstens een half uur

Doe ff normaaal,
zeur niet,
ga in die stoel liggen, en wacht tot je klaar bent !
aaaaaansteller
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

OMG! Je kan NIKS doen. Liggen en wachten. Wat een dom gedoe.

ga slapen…

Waarschijnlijk hebben ze gewoon de radio aan daar, dus probeer daar maar naar te luisteren. Ook is de assistente vast telkens bezig met zeggen wat ze aan 't doen is en alles … dus, ja, verder kun je niks doen. Succes.

ik heb er ook een gehad en stond naar ruim een half uurtje weer buiten dus ga ergens anders dom doen dramaqueen :drama:

Hahaha lig je daar te snurken terwijl ze in je mond zitten.
Ik nam gewoon me iPod mee… De tijd gaat sneller met music !

Ik denk dat ze het inmiddels wel weet. Iemand dom noemen slaat nergens op.