Wat te doen bij eerste keer slapen bij vriendje

Hallo meiden,

Ik zit met een paar dringende vragen. Ik heb nog geen vriendje, maar had gistermiddag wel een schitterende date met een jongen die 30 km bij ons vandaan woont. Donderdag zie ik hem weer, maar ik verwacht dat het zeer snel aan de orde komt om bij hem te overnachten. Mijn pa en moe zijn conservatief en zullen het in hun huis niet toelaten. Het zal dus bij hem gebeuren. Aangezien ik wel wat voorbereidingen moet treffen, zoals naar de dokter voor recept, zakgeld reserveren voor de pil of condooms of eventueel lingerie en dat dus snel moet gebeuren, heb ik jullie advies nodig. Ik had voor mezelf ook al wat antwoorden gegeven, ben benieuwd of jullie er ook zo over denken.

1. Aan de pil gaan? Ik denk dat ik dat moet doen. Dus naar dokter voor recept en geld reserveren voor de pil.
  2. Moet ik ook nog condooms kopen? Ik denk ook van wel, je kunt maar beter voorbereid zijn en ik wil absoluut niet zwanger raken.
  3. Wat te dragen als wij samen gaan slapen? Ik denk dat ik gewoon mijn slaapshirt aandoe. Ik heb een paar gestreepte en ik heb er een paar met Disney prints en de laatste draag ik het liefste. Maar met een vriendje zou ik eerder de gestreepte doen. Of toch maar de Disney, per slot van rekening moet hij mijn kledingkeuze respecteren.
  4. Als hij minder dan een pyama aandoet, moet ik dan in mijn broekje naar bed gaan of helemaal bloot? Ik wil streven naar een slaapshirt, maar alleen mijn broekje is nog acceptabel. Meteen bloot is voor mij geen optie, tenminste niet bij de eerste keer.
  5. Wat betreft mijn broekje, ga ik nog nieuwe kopen? Ik heb nu alleen witte katoenen tailleslips en daar heb ik genoeg van, dus geen nieuwe nodig. Ook hier moet hij accepteren wat ik draag denk ik. Ik denk dat ik gewoon in mijn witte broekje moet gaan en dus geen lingerie kopen. Bovendien kan ik dat geld beter voor pil en condooms gebruiken denk ik.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Wow je komt wel erg onzeker over op mij.
Ik vind dat als je na een date en een komende date al denkt dat je heel snel bij hem zult gaan slapen, dat dat eigenlijk wel héél snel is. Leer iemand beter kennen voordat je er meteen het bed mee in duikt.

Je kan idd wel aan de pil gaan, is wel zo veilig. Altijd zeker nog condoom doen, want met de pil ben je niet beschermd tegen SOA’s. Hij kan nog wel zeggen dat ie die niet heeft enzo maar toch gewoon altijd zeker doen, je weet niet of hij het wel heeft ;]

En qua pyjama: gewoon een shirt of hemdje met een kort broekje. maakt toch niet zo veel uit?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Alicia1994 link=topic=123580.msg3631574#msg3631574 date=1242607077]

1. Aan de pil gaan? Ik denk dat ik dat moet doen. Dus naar dokter voor recept en geld reserveren voor de pil.
    je kan aan de pil gaan maar die werkt pas na een maand, dus dan moet je nog even wachten :slightly_smiling_face:
  2. Moet ik ook nog condooms kopen? Ik denk ook van wel, je kunt maar beter voorbereid zijn en ik wil absoluut niet zwanger raken.
    Je hebt helemaal gelijk, dat zou ik zeker doen.
  3. Wat te dragen als wij samen gaan slapen? Ik denk dat ik gewoon mijn slaapshirt aandoe. Ik heb een paar gestreepte en ik heb er een paar met Disney prints en de laatste draag ik het liefste. Maar met een vriendje zou ik eerder de gestreepte doen. Of toch maar de Disney, per slot van rekening moet hij mijn kledingkeuze respecteren.
    Doe de pyjama die jij het fijnst vindt. Wat maakt het uit wat hij vindt? Hij zal je heus niet afwijzen alleen omdat je een bambi-pyjama ofzo hebt hoor :grinning:
  4. Als hij minder dan een pyama aandoet, moet ik dan in mijn broekje naar bed gaan of helemaal bloot? Ik wil streven naar een slaapshirt, maar alleen mijn broekje is nog acceptabel. Meteen bloot is voor mij geen optie, tenminste niet bij de eerste keer.
    Ik zou een slaapshirt doen. Nooit te veel laten zien de 1e keer!
  5. Wat betreft mijn broekje, ga ik nog nieuwe kopen? Ik heb nu alleen witte katoenen tailleslips en daar heb ik genoeg van, dus geen nieuwe nodig. Ook hier moet hij accepteren wat ik draag denk ik. Ik denk dat ik gewoon in mijn witte broekje moet gaan en dus geen lingerie kopen. Bovendien kan ik dat geld beter voor pil en condooms gebruiken denk ik.
    Je komt heel logisch op mij over, je klinkt erg verstandig. Wat je broekje betreft zou ik het gewoon lekker zo laten, in ondergoed waar jij je prettig in voelt.
    quote]

ooh sorry nou staan de antwoorden in de qoute…
nou ja, ik hoop in ieder geval dat je een hele fijne tijd hebt samen :grinning:
Veel plezier!

-

Hey, de pil is in principe tot je 21e gratis, bij mij is dat in ieder geval wel het geval. En de pil werkt ook niet al gelijk, wél als je begint met slikken op de eerste dag van je menstruatie. Maar dan nog zou ik in ieder geval wachten met seks tot na de volgende menstruatie, voor de zekerheid. En daarnaast snap ik niet waarom je ouders het wel goed zouden vinden om bij hem te slapen, als het bij je eigen thuis ook niet mag =S

idd. wees er zeker over. zolang lijk je hem nog niette kennen.

Volgens mij loop je wel erg hard van stapel…

Oké?
Goed dat je de pil wilt enzo, maar om zo snel met iemand in bed te duiken :confused:
En je dan ook nog zorgen maken over wat je aan moet in bed?

Ik vind je een beetje vreemd.

1. De pil slaat niet meteen aan, meestal moet je 2/3 maanden wachten.
  2. Ik zou ze voor de zekerheid wel meenemen jaa. Als je zeker weet dat je het wil doen.
  3. Ik slaap altijd in een trainingbroek en voetbalshirt haha.
  4. Pff al sla je me dood? Daar denk ik niet over na. Dus weet niet wat je moet doen.
  5. Leuk toch? Gewoon houden!

Is dit nep? Sorry dat ik het zeg, maar je avatar (ik neem aan dat ‘jij’ dat bent), ziet er wel erg nep uit.

In ieder geval; Doe gewoon aan wat je normaal ook doet.

Jeetje,
het is de eerste keer dat je bij iemand slaapt, je hebt nog niet eens met hem, je hebt alleen een date gehad,
loop niet te hard van stapel. -.-"

en kom jij echt uit 1994?
is je taalgebruik niet wat té… netjes?

Dat moet je zelf weten, het is natuurlijk wel handiger.
Je kunt ook gewoon condooms kopen als je daar al aan toe bent.
Maar ik zal voor de zekerheid maar even wachten met de pil, je weet niet of het wel gebeurd en je hebt maar 1 keer met hem afgesproken

1. Moet ik ook nog condooms kopen? Ik denk ook van wel, je kunt maar beter voorbereid zijn en ik wil absoluut niet zwanger raken.

Ja dat is altijd handig voor de zekerheid,
Maar doe ze wel ergens in een vakje zodat het niet té overduidelijk is dat je seks wilt xD

1. Wat te dragen als wij samen gaan slapen? Ik denk dat ik gewoon mijn slaapshirt aandoe. Ik heb een paar gestreepte en ik heb er een paar met Disney prints en de laatste draag ik het liefste. Maar met een vriendje zou ik eerder de gestreepte doen. Of toch maar de Disney, per slot van rekening moet hij mijn kledingkeuze respecteren.

Hmm die is lastig, want aan de ene kant moet hij respecteren wat je draagt, draag gewoon wat je het fijnste vindt.

1. Als hij minder dan een pyama aandoet, moet ik dan in mijn broekje naar bed gaan of helemaal bloot? Ik wil streven naar een slaapshirt, maar alleen mijn broekje is nog acceptabel. Meteen bloot is voor mij geen optie, tenminste niet bij de eerste keer.

Ik denk dat je gewoon een slaap shirt aan moet doen en dan gewoon niets eronder behalve ondergoed xD

1. Wat betreft mijn broekje, ga ik nog nieuwe kopen? Ik heb nu alleen witte katoenen tailleslips en daar heb ik genoeg van, dus geen nieuwe nodig. Ook hier moet hij accepteren wat ik draag denk ik. Ik denk dat ik gewoon in mijn witte broekje moet gaan en dus geen lingerie kopen. Bovendien kan ik dat geld beter voor pil en condooms gebruiken denk ik.

Je kan ook gewoon een string of een hipster kopen, dat is wat ‘’ sexier ‘’ maar je kan natuurlijk ook gewoon dragen wat je het fijnst vindt zitten :]

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

misschien is het wel een pedo. :’)

Volgens mij gaat het allemaal een beetje té snel.

Hoe het bij mij ging:
ik ben al langer aan de pil, dus dat was geen probleem.
hij bleef het eerst (stiekem) bij mij slapen, later mocht het gewoon van beide ouders.
& voor je pyjamaprobleem: mijn vriendje zegt dat het niet uitmaakt wat ik draag. hij vindt het zelfs sexy als ik zo’n “big shirt” aandoe, omdat hij dan makkelijk aan alles kan, als je snapt wat ik bedoel. xD
Maar het is niet erg als ik iets gewoons aandoe, of een sexy (korte) pyjama vindt hij natuurlijk ook leuk.
Meestal doe ik wel zomerpyjama’s aan, omdat het heeeel warm is om naast hem te slapen (eerste nachten kon ik zelfs moeilijk slapen door de warmte :stuck_out_tongue:)

Helemaal waar, wat heirboven staat. Je komt idd erg onzeker over. Je maakt je zorgen over wat je aan gaat trekken; je lingerie, je slaapgoed. Als het liefde is (wat sowieso naar mijn idee nooit en te nimmer kan na elkaar 1 keer te hebben gezien), dan zou je je daar sowieso niet zorgen over maken.

Bovendien loop je veel te hard van stapel. Na 1 date kun je niet eens zeggen of je hem volgende week nog leuk vind.Je hebt 1 date gehad. Hoezo seks? Je moet je eerder afvragen of er een vervolg date komt en of je hem dan nog zo leuk vindt.

Ik denk overigens niet dat dit een nep bericht is.

1. Aan de pil gaan?
Moet je zelf weten. Ik ben 18 en ben sinds 5 maanden aan de pil.
Vind je persoonlijk nog té jong ervoor maargoed…
2. Moet ik ook nog condooms kopen?
Natuurlijk.
Tenzij je zwanger wilt worden (kan ook mét condoom uiteraad) of allerlei enge ziektes wil oplopen.
3. Wat te dragen als wij samen gaan slapen?
Ik zelf slaap met een onderbroekje aan, en een hempje als het koud is, en als het warm is, alleen onderbroek.
Hij slaapt gewoon in z’n boxer.
4. Als hij minder dan een pyama aandoet, moet ik dan in mijn broekje naar bed gaan of helemaal bloot?
Moet je helemaal zelf weten meid.
Waar je je bij goed voelt.
5. Wat betreft mijn broekje, ga ik nog nieuwe kopen?
Pil kost geloof ik niks (via de huisarts) en vind die vraag echt vaag

Ik zou alleen geen disney-shirt ofzo aandoen. Ik zou het wat sexier maken. Het klinkt namelijk alsof je er nogal zin in hebt…

Dit lijkt inderdaad verdacht veel op een bericht een of andere zieke vent.

Mocht dit bericht echt zijn: Je lijkt me best een slet.