Hallo meiden,
Ik zit met een paar dringende vragen. Ik heb nog geen vriendje, maar had gistermiddag wel een schitterende date met een jongen die 30 km bij ons vandaan woont. Donderdag zie ik hem weer, maar ik verwacht dat het zeer snel aan de orde komt om bij hem te overnachten. Mijn pa en moe zijn conservatief en zullen het in hun huis niet toelaten. Het zal dus bij hem gebeuren. Aangezien ik wel wat voorbereidingen moet treffen, zoals naar de dokter voor recept, zakgeld reserveren voor de pil of condooms of eventueel lingerie en dat dus snel moet gebeuren, heb ik jullie advies nodig. Ik had voor mezelf ook al wat antwoorden gegeven, ben benieuwd of jullie er ook zo over denken.
- Aan de pil gaan? Ik denk dat ik dat moet doen. Dus naar dokter voor recept en geld reserveren voor de pil.
- Moet ik ook nog condooms kopen? Ik denk ook van wel, je kunt maar beter voorbereid zijn en ik wil absoluut niet zwanger raken.
- Wat te dragen als wij samen gaan slapen? Ik denk dat ik gewoon mijn slaapshirt aandoe. Ik heb een paar gestreepte en ik heb er een paar met Disney prints en de laatste draag ik het liefste. Maar met een vriendje zou ik eerder de gestreepte doen. Of toch maar de Disney, per slot van rekening moet hij mijn kledingkeuze respecteren.
- Als hij minder dan een pyama aandoet, moet ik dan in mijn broekje naar bed gaan of helemaal bloot? Ik wil streven naar een slaapshirt, maar alleen mijn broekje is nog acceptabel. Meteen bloot is voor mij geen optie, tenminste niet bij de eerste keer.
- Wat betreft mijn broekje, ga ik nog nieuwe kopen? Ik heb nu alleen witte katoenen tailleslips en daar heb ik genoeg van, dus geen nieuwe nodig. Ook hier moet hij accepteren wat ik draag denk ik. Ik denk dat ik gewoon in mijn witte broekje moet gaan en dus geen lingerie kopen. Bovendien kan ik dat geld beter voor pil en condooms gebruiken denk ik.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.