Heej iedereen,
Ik zit een beetje met een dilemma namelijk: ik kom heel goed overeen met sommige jongens en daar lach ik mee en bij die gasten weet ik altijd wat te zeggen, maar bij DE jongen die ik zie zitten weet ik echt niet wat te doen :-(…
Zoals gisteren weer op de bus: ik was aan het praten en lachen met enkele jongens (mijn vrienden) en dan opeens kwam die ENE jongen hem ermee bemoeien en ik wist niet meer wat te zeggen… Wel keken we heel diep in elkaars ogen en hij bleef maar kijken, maar op den duur was ik te zenuwachtig en keek ik weg.
Ik zou dolgraag eens gewoon tegen hem spreken, maar ik zou niet weten wat te zeggen of te doen. Iemand tips om een beetje zelfverzekerder over te komen bij die jongen en dat ik weet wat ik moet zeggen?
Groetjes Farmgirl
Hier had ik vroeger ook altijd last van. Nu niet meer gelukkig. Bedenk je gewoon dat hij net als elke andere jongen waarmee je kletst is. Je kan toch leuk praten met je vrienden? Als hij erbij komt staan praat je gewoon door, en als je niks meer weet te zeggen dan is er vast iemand anders die door kletst, en dan klets je gewoon mee. Eigenlijk is het juist handig dat hij erbij komt op momenten dat jij je al op je gemak voelt. Succes!
Nja, maar mijn vrienden zijn allemaal even oud als mij of een jaar jonger en hij is 2/3 jaar ouder…
Daarom voel ik me zo onzeker…
Bemoeien is niet de juiste benaming, want dan is hij gewoonweg vervelend. Als je hem leuk vindt dan kun je hopeloos blijven staren of eens afspreken. Gewoon vragen of hij eens met de andere jongens en jou wat leuks wilt gaan doen.
Eigenlijk wel, want ik was met de andere jongens over mijn zus aan het praten en hij die haar niet kent (alleen van zien) probeerde erover mee te praten (wat hij dus niet kon)…
Nja, en eigenlijk durf ik dit niet. Want als hij iets zegt tegen mij is het altijd iets over tractors ofzo (dat interesseert hem kennelijk ook… Hopelijk is het een boerenzoon! ) en dan is hij de eerste die erover begint…
En meestal weet ik dan wel wat te zeggen. Meestal…
En ook als ik achteraan zat in de bus en ik stap af zegt hij van daag tot een volgende keer en hij blijft naar mij kijken tot ik de bus uit ben.
Of als ik met mijn vrienden sta te lachen aan hun school, staat hij ook vaak richting ons te kijken…
Iemand tips om meer zelfvertrouwen te hebben zodat ik recht op hem kan afstappen? Dank je!
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon te doen.
Nja…
En als hij iets zegt tegen mij en ik weet niet wat te reageren glimlach ik en blijf ik in zijn ogen kijken (net zoals hij), ben bang dat dit ook gaat gebeuren als ik hem wil vragen om iets leuk te gaan doen samen… :dry:
Floep er dan eens uit of hij zin heeft om af te spreken. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij nee zegt.
Haha zal eens proberen,
Hopelijk staan er niet teveel gasten bij want dan ga ik weer niet durven…
Haha
Of ik ga praten met hem en als het leuk is vraag ik zijn nummer of snapchat naam?
Alvorens te vragen om iets leuk te gaan doen samen?