Wat te doen bij deze vriend xd

Ik zou morgen afspreken met mijn vriend en ik zou gaan kijken bij voetbal bij hem. Hij smste dat hij half 12 moest beginnen en vroeg hoelaat ik kwam. dus ik terug smsen wat de beste tijd was enzo.
en ik hoor helemaal niks meer van hem!! ik heb hem zelfs gebeld (heeeel erg vaak haha (: )
En hij slaapt gewoon…
Ik heb ook nog boze smsjes gestuurd.
Hij woont een stukje verder, ik moet met de trein naar hem toe, dus ik weet helemaal niet hoelaat hij bij het station staat en of ik word opgehaald door zijn vader enzo!
Echt lekker geregeld haha.
Hebben jullie ook altijd zulke stomme dingen met jullie vriend? ik word er echt niet goed van xd.

Sorry voor het hele verhaal haha :grinning:.

wil er iemand reageren? want ik weet niet wat ik moet doen. misschien ga ik morgen gewoon expres uitslapen en dan zie ik hem volgende week zaterdag wel weer…

ja… als hij niet reageert hoef je ook niet te komen toch? dan had maar duidelijker moeten zijn. je stapt niet zomaar op de trein als je niet weet of wel doorgaat toch

Nieeeet boze smsjes sturen! Luister, nu heeft hij morgenochtend 5298572 gemiste oproepen en 295820 smssjes waarvan de helft lief is en het steeds bozer wordt… Misschien is hij wel gewoon in slaap gevallen, daar kan hij niets aan doen, toch. Je belt hem morgen gewoon als je op staat, als hij niet opneemt ga je niet, zo simpel is het. Je moet er natuurlijk ook niet voor niets staan! (:

Ik denk niet dat je je dag moet laten verzieken om zoiets kleins. Natuurlijk is het vervelend van hem dat je dat nog niet goed hebt afgesproken, maar ik denk niet dat je het hem kwalijk kan nemen dat hij moe was en nu slaapt. Misschien laat hij het je morgen weten, anders moet je hem bellen en dan pas bepalen wat je gaat doen. Hij doet het waarschijnlijk niet met opzet.

Ik ben ook eens boos geweest op mijn vriend om zoiets, maar ik had er achteraf spijt van.

ah okee, ja hij werkt de hele week en hij staat op om half 6 en hij is klaar om 5 uur.
en vandaag moest hij ook werken.
Maar ja. ik vind dit echt niet leuk, hij doet dit wel vaker en hij kan er nog om lachen ook.
jongens -.-
Maar ik ga niet expres helemaal vroeg opstaan hoor. Ik word wel wakker als hij belt of smst ofzo… ;o

Ja joh. Maar serieus, maak geen ruzie om kleine dingen… Dat is echt zonde van je relatie. Ik spreek uit ervaring :wink:

Oke ik zal geen ruzie maken. Maar ik wil hier wel goed over praten met hem.
Volgens mij heeft iedere jongen wel zijn nadeel!

en en?

Ik ben ook benieuwd nu :stuck_out_tongue: