Wat te doen bij deze jongen?

Hee meiden,
Ik heb een jongen leren kennen via hyves. Hij had zijn nummer gegeven via privébericht, toen ik zijn msn vroeg. Hij gaf die, omdat hij nooit meer op msn zat.
En dat is ongeveer 2 weken geleden. Dus wij hebben veel gesmst en we emailen nu ook naar elkaar. Maar het probleem is, dat hij steeds zo weinig terugstuurt! Hij doet wel gewoon aardig hoor, maar zelfs als ik hem vraag of hij een lange email wil sturen, krijg ik weer een korte email terug. Hij zei dat hij daar slecht in was. Maar ik irriteer hier me zwaar aan haha. En hij vertelt niet zoveel over zichzelf, want hij beantwoordt alleen de vragen die ik stuur en dan vraagt hij dat terug. Ik weet niet zo goed wat ik nou met hem aanmoet!
Hij is trouwens echt heel erg knap haha en hij wil me ontmoeten binnenkort. Hij woont wel een stuk verder weg (3,5 uur reizen met de trein) Dus wil hij afspreken in Utrecht. Maar wat moet ik nou doen? Ik ben best wel in de war en ik weet niet of hij me wel ziet zitten enzo!

Misschien weet hij gewoon niet waar hij het verder over moet hebben en moet het nog los komen?

volgens mij zijn heel veel jongens zo? niet zo uitgebreid en wachten gewoon af.
of wat Bunnyhop zegt! :slightly_smiling_face:

Ach joh zo lang hij altijd wel wat terug zegt is het goed :stuck_out_tongue:
Als hij geen interesse had viel het wel stil of ging hij je negeren.
Jongens zijn niet altijd van de praatjes.
Wie weet praat hij in het echt juist heel veel, zo doet mijn vriend dat ook veel liever.

@Bunnyhop: ik vind jouw gebruikersnaam zo schattig haha.

uhhhh waarom besteed je aandacht aan een jongen die je uberhaupt niet kent en waaraan je je irriteert?

dit noem ik nou nutteloze tijdsbesteding en je druk maken om niks.

Haha dank je, ik wou een naam bedenken met bunny erin en toen dacht ik maar aan bunnyhop.
Later vond ik nog deze video:
http://youtu.be/gfRu-kvm2lw

Oh zo leuk haha <3

hij zei dat hij in het echt een prater was enzo! Dus dat kan goed komen haha ;p! Dankjewel he. (:

Wel even oppassen als je afspreekt he! Kan altijd gevaarlijk zijn, zo van internet!

Klinkt nogal apart… ik zou het persoonlijk niet vertrouwen.

^Inderdaad.

ik vind vreemde jongens ontmoeten sowieso raar

ooooh wat ontzettend schattig! :open_mouth:

Hy woont best ver van je vandaan. Als je hem toch zo graag wil ontmoeten, zorg dan dat je iemand meeneemt die je kan beschermen voor het geval dat. Ik heb laatst de film “Trust” gezien. Die ging over een meisje die een jongen leerde kennen via het internet. De jongen was eerst 16, daarna 18, daarna 20 en uiteindelijk toen ze elkaar ontmoette bleek hij boven de 30 te zijn. Ze is omgepraat en later verkracht. Pas dus alsjeblieft op!

Ja klopt! ^ Wow die film ga ik kijken! Maar deze jongen is wel eens op tv geweest… Ik zeg liever niet wie het is, want misschien kent iemand hem en dan krijgt hij gezeik enzo ;p. Ik denk dat hij dan wel echt is! En ik ging hem anoniem bellen en hij zei : hallo met *naam*. En toen wist ik zeker dat hij het was. Maar zowieso gaat er een vriendin mee als we afspreken! (:

als hij wil afspreken, betekent dat dat hij wel interesse heeft toch? (: don’t worry too much.

Nou, hij stuurt altijd superkorte berichtjes terug en soms zelfs zonder vragen. En dan lijkt het net of hij ongeïnteresseerd is! Maar ik had er wat van gezegd en ik kreeg gelijk alweer een paar vragen haha ;p.

o shit ik heb een probleempje.
Ik keek op zn hyves en zag dat hij met wat meer meisjes krabbelde. Of nouja, zij krabbelden zowieso ook naar hem. Dus ik gelijk jaloers en ik vroeg of hij ermee bezig was. en hij zei dat ik me geen zorgen moest maken erover.
Maar gisteren zag ik het weer en ik werd echt gek! Dus ik smste:
Jij speelt een spelletje met me he? Je zei wel dat dat niks was met die meisjes op je hyves, maar ik geloof het gewoon niet! en anders had je me allang wel toegevoegd op facebook. en als dit allemaal niet klopt wat ik zeg, wil ik dat je belt en uitlegt wat er dan wel waar is.

Nouja, hij had sinds donderdag facebook en ik snapte niet waarom hij me niet toevoegde dus vandaar!
En ik kreeg terug:
Serieus waar maak je je druk om? Ik ga niet bellen want heb bier op. Maar ik heb tot nu toe nog helemaal niemand toegeveogd, doe ik o phyves niet, dus ook niet op facebook. echt social media betekent niks voor mij dus trek het je niet aan. kus

en ik stuurde vandaag pas weer terug, terwijl hij dat gisteravond stuurde. :
Sorry ik ben echt weer te eerlijk. maar eigenlijk mag ik niet moeilijk doen, want je bent vrij om te doen wat je wilt haha. ik zal niet meer zo doen, want dan heb ik kans dat jij het contact verbreekt en dat wil ik absoluut niet! (: x

Ik heb nog steeds geen email terug van gistermiddag die ik had gestuurd. En een sms heb ik nu na 4 uur nog steeds niet teruggekregen. Meestal duurt het ook wel even, maar ik heb zo’n spijt van dit en ik wil echt niet dat hij het contact verbreekt! Hij is echt een leuke jongen weetje. Ik heb zo stom gedaan…
Weet iemand wat ik nu moet doen?

Ik hoop echt dat iemand raad weet haha!

Sorry, ik vind dat je een beetje te overdreven gereageerd had. Als je hem ziet zitten en hij ziet jou zitten, moeten jullie wat afspreken. Zolang jullie alleen contact hebben via internet, heb jij niet het recht om hem dingen op te leggen of af te nemen, zoals contact met andere meisjes.