Wat te doen bij 1 jarig samenzijn?

Hallo meiden,

Ik ben op dit moment zo inspiratieloos!

Mijn vriend is zo’n schatje; hij staat echt altijd voor me klaar als ik even in een dip zit. Als ik ergens heen moet waar ik niet alleen heen wil, (ziekenhuis ofzo) dan staat hij al voor de deur om mee te gaan.
We wonen best ver uit elkaar; hij heeft een rijbewijs, dus hij kan heel snel bij mij zijn. Ik heb er helaas geen, en ben dus een tijdje onderweg met de trein.
Ik heb er altijd al aan gedacht dat ik het lullig vond dat hij altijd hier kan komen wanneer hij wil, en ik niet zomaar even snel naar hem kan. Hij zei dat hij dit niet erg vond… maar ik vind dat ik daarom iets terug moet doen!

Mijn vriend en ik zijn in april een jaar samen en ik wil iets leuks met hem gaan doen; hem verrassen… iets wat hij totaal niet verwacht!
Niet naar de bios, dat is zo standaard!
Ik wilde hem eerst meenemen naar een hotel, maar ik verdien op dit moment niet zo heel veel, en aangezien mijn vriend binnenkort op zichzelf gaat wonen, kan ik het geld ook niet van hem verlangen. (En zo ben ik ook helemaal niet)!
Toen bedacht ik dat het leuk zou zijn als ik voor hem zou koken, kaarsjes aan, rozen, etc etc. Maar ik woon nog bij mijn ouders, hij ook… en ik kan er niet klakkeloos van uit gaan dat mijn ouders het huis uit gaan omdat ik wat met mijn schatje te vieren heb ;p.
Wie kan mij helpen…? Ik zoek iets leuk wat je kan doen, maar wat niet al te veel geld kost!

Toen we een half jaar hadden, heb ik al een fotoboek gemaakt bij Albelli met alle foto’s die we samen hadden, onze eerste vakantie, etc. Hij nam mij uit eten.

Ik hoor graag van jullie!

Dagje naar de efteling oid? dan geef je hem instructies waar hij naar toe moet rijden onderweg en dan kom je uiteindelijk daar. Of een andere attractiepark ofzo?

Haha super leuk bedacht… maar we gaan in maart al naar de Efteling :stuck_out_tongue:

Haha super leuk bedacht… maar we gaan in maart al naar de Efteling :stuck_out_tongue:

Weekendje londen of parijs je hebt heel vaak aanbiedingen dat je met de bus gaat en dan 1 nachtje hotel dus hoeft niet heel duur te zijn!

Je kunt ook lekker ergens gaan picknicken, flesje wijn erbij, gezelligheid!
En als cadeautje kun je hem een boekje geven waarop je op elke bladzijde een reden schrijft waarom je van hem houdt. succes gegarandeerd!

Kijk op vakantieveilingen.nl ':slight_smile:

Mwah, op zich? Stuur je ouders naar een film?

Je zegt dat hij uit huis gaat, dan kan het toch bij hem?

Ja dit vind ik best een goed idee c:

Dat vind ik wel erg leuk! Bedankt voor de tip!

We weten dat hij op zichzelf gaat, maar dit duurt nog een paar maandjes (voordat het huis vrij is)

lekker in de kou…

In april is het al wat zachter hoor. En anders gezellig onder een dekentje dicht bij elkaar!