wat te doen? als je plat bent...

speciale bh… ?

Ehm, kipfiletjes? voor 1x kan toch wel?

Is er geen dresscode? Dat is er toch wel vaak. Ik zou toch een jurk gaan zoeken die mooi zit.

in welke film:) haha, sorry ben even benieuwd
X

ik ook

Er worden wel foto’s gemaakt &zo hé :’) Dan loopt ze straks over straat en dan zien de mensen heeel wat anders :’).

Pofshirtje? Tuniekje?

En idd: in welke film [a]?

Gebruik gewoon een BH met vulling :]
Een jurk is wel zo mooi bij een première.

hahajaa; welke film? ;$

een film die een jongen van mijn klas maakt maar hij wordt wel voor 200.000 mensen uitgezonden (is niet echt veel voor een film, maar wel in ons dorpje:P)

tsjah.

ik zou geen vulling gaan dragen. embrace your platness, zou ik zo zeggen. je moet maar iets vinden waarbij het wel staat.

Ik ben zelf ook plat, maar één tip: draag geen opvulling! Meestal valt dit heel erg op omdat je:

1. in één x veel grotere borsten hebt
  2. ze meestal omhoog trekken en dus hoger zitten dan ‘echte’ borsten
  3. je jurk/shirtje erin kan vallen
    Ik denk dat je beter een mooie jurk kunt zoeken, leg het accent ergens anders op! :wink:

En oja, het klinkt heel cliché, maar je groeit vanzelf echt waar! Dus ga er niet teveel over nadenken, het komt wel goed :wink:

xxxxxx

Je kunt zon wijdvallend shirtje dragen. Dan moet je wel eentje doen met een laag uitgesneden hals zeg maar (het liefst rond) of iets van een colbertje/gilletje, of een blousje

wat jij zegt heb je als de bh niet past.
Ik gebruik ook vulling, als je bh aansluit kan het wel…

een jurk met een kort vestje erover heen.
een vastknoopvestje ofzoiets :’]

ehm ik zou een jurkje met een v-hals aantrekken… en dan niet met zo’n omslag decolleté (dus zegmaar 2 van die driehoekjes over elkaar) maar net als van een t-shirtje. Als je dan een bh met een beetje opvulling draagt lijkt het optisch wat groter.

een vestje eroverheen?
uhm en als je wilt kun je gewoon een voorgevormde BH dragen
daar wordt het vaak wat beter van (:

Iets met een opvallende kraag? Of met allemaal van die roeseltjes.

een mooie sjaal eroverheen?