Wat te doen als je moe bent maar moet leren?

Hebben jullie tips om je concentratie weer een beetje omhoog te brengen als je heel moe bent maar echt moet leren voor een belangrijke toets?

niet op girlscene kijken
niet op facebook kijken
niet op twitter kijken
je internet uitzetten
je modem uit het raam gooien
je computer uit het raam gooien
koffie drinken
energy drank drinken
of gewoon slapen.

1 like

Ik heb altijd standaard Red Bull voor tijdens mijn tentamenweken en als het die nacht op is dan ga ik over op Red Bull.

In elk geval niet op Girlscene zitten >_>

energy drink… of je gaat NU slapen en morgen ochtend alles nog goed herhalen

Eh, koffie drinken, jezelf er over heen zetten of gewoon gaan slapen en de ochtend erna eerder uit gaan en dan gaan leren.

godverdomme je hebt wel gonoeg topics

Doe is normaal :S
Je kunt het ook normaal zeggen

frisse neus halen of een plens koud water in je gezicht.

Mijn wekelijkse rituelen:
-Lezen op twitter hoe iedereen klaar is met leren en lekker gaat slapen
-Een zielige tweet tweeten over dat ik nog moet beginnen met een paar keer ‘#FML’ erbij zodat iedereen weet hoe hardcore, badass en rebels ik ben dat ik nog doorga.
-Daarna tweet ik: ‘Wat is de stof eigenlijk jongens?’
-Vervolgens zet ik mijn eerste dubbele espresso van de dag en ga ervoor zitten
-Hierna drink ik meestal een glas cola en daarna nog een dubbele espresso terwijl ik leer
-Zo rond een uur of 4 ga ik het óf afronden door nog even te tweeten over hoe moe ik ben óf ben ik nog maar op de helft dus neem ik soms een ijskoude douche, zet nog een dubbele espresso en ga weer verder
-Vervolgens krijg ik een caffeïnekick waardoor ik even iets anders ga doen dan leren en als afleiding trek ik alvast een chill slaapbaar t-shirt aan en doe ik mijn lenzen uit en bril op
-Na een paar uur besluit ik of het nog de moeite is om te slapen (waar ik nog een badass tweet over tweet) en dan leer ik nog door over slaap ik nog een uur of 2 en vraag me dan af als ik wakker word waarom ik zo fucked up ben dat ik pas om 2 uur begin aan SE’s.

Zo. Samengevat: sterke koffie, cola, regelmatige huilbuien over struggles in life en ijskoude douches werken perfect!

Haha ik weet nog goed dat ik moest leren voor me examens en dat ik keer voor keer letterlijk in slaap viel boven me boek… och och :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon gaan slapen als je moe bent. Meestal mag ie herkansen :slightly_smiling_face:

ik ben een keer doorgegaan tot 7 uur 's morgens voor een tentamen dat om 8:30 was :metal:.

Gewoon doorgegaan en daarna heerlijk geslapen.

Koffie, koffie, koffie en nog een koffie.
Wel goed de tandjes poetsen dan hea.

hahhahahahah lol jaar later hoe gaat het met jullie?