Wat te doen als je met je vriend alleen bent ?!?

Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort een vriend en ik ga vanavond naar z’n huis… maar wat moeten we eigenlijk doen?
Ik ben zo bang dat er dan van die awkward stiltes vallen… wat moet ik dan doen?
help.

Kussies.

Het lijkt mij, als het je vriend is, het niet ‘akward’ en raar is.

Nou kijk, het is nog niet echt vast maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Maar wat moet ik dan doen als het stil valt…?

Ik snap wat je bedoeld. Ga een film kijken ofzo dan hoef je niet zo veel te praten haha…
en je kan hem in awkward stiltes altijd zoenen… :wink:

Gewoon, chillen.
Praten, film kijken, zoenen, spelletje doen, iets bakken, wandelen, weet ik veel :")

Wij doen nooit echt iets bijzonders als we gewoon een avondje thuis zijn samen hoor haha. Gewoon bankhangen, tv kijken en praten.

Oke super bedankt.
Ik laat weten hoe het was. :slightly_smiling_face:

voor de tv hangen indd

Het is echt niet slecht om af en toe een stilte te laten vallen. Juist niet. Maak je daar geen zorgen om.
Ga bijvoorbeeld samen een film kijken die jullie allebei leuk vinden. Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken.

Weet je zijn interesses? Ga daar over vragen. Hij kan natuurlijk ook dingen aan jou vragen. Het hoeft niet alleen maar van jouw kant te komen!

Toen ik een vriend had en er stiltes vielen ging ik hem gewoon zoenen. Werkt altijd ;p

Geef hem een zoen en dan gaat het vanzelf :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/leuke-dingen-om-te-doen-met-je-vriendje-115670.0.html
heeeeeeeeel veel tips.

Een film kijken, cake bakken, zoenen

Seksen

Gegarandeerd succes

Gewoon tv/filmpje kijken lekker samen liggen, zoenen, knuffelen en praten! ^^

De volledige KamaSutra uitproberen is ook een leuke tip

Hahaha, interessant, bedankt!