Wat te doen als je je verveelt en geen geld hebt?

Ik heb dus NO money, al mijn vrienden zijn op vakantie [maar dan ook echt iedereen]
ik wil niet de heletijd achter de computer zitten.
Wat in hemelsnaam moet ik gaan doen? :anguished:?

-Ik bedoel, wat doen jullie de hele dag behalve op girlscene zitten?

nee niemand?

Zonnen? Beautymiddagje houden?

Hier is het in ieder geval superlekker weer.

Fietsen/hardlopen.
Koken.
Met een jongen nemen, wachten tot het uit is en liefdesverdriet hebben, liefdesverdriet neemt zooo veel tijd in -.-
Haha nee ehm…
Van die dingen uitproberen die op Girlscene (oid) staan, dus experimenteren met je haar, make up, voedsel etc.
Contact opnemen met mensen die je lang niet meer hebt gesproken.

Ja sorry ik zeg ook maar zomaar wat hoor XD

Bèètje zelfde probleem hier. volgens mij word/ben ik echt verslaafd aan de compu. mmh…
Maarja, ik was van plan allemaal dingen te gaan maken, want ik loop al het hele schooljaar te zeuren dat ik daar geen tijd voor heb… en nou heb ik tijd… en dan doen ik niets…

Ik bedoel schilderen en kettinkjes maken, dat soort dingen :stuck_out_tongue:

Oja fotograferen! :grinning::smiley:

tekenen?
ik heb niet echt een goed idee, ik heb het zelfde

hahah thanks!
Mja om die dingen te maken wat er op girlscene staat heb ik meestal niet en ik ben blut dus kan niks kopen XD

werken?

dat is niet echt voor mij weggelegd :blush:

zelfde probleem.

Google op ‘beautyproducten zelf maken’ ofzo. Dan krijg je vast allemaal ‘recepten’ (ofzo xD) met dingen die iedereen in huis heeft. Denk ik?

[i]Sieraden maken
Bak een taart/cake
Zet de muziek heel hard en probeer mee te zingen
Doe een dag alsof je compleet van het andere geslacht bent
Ga naar een carnavals winkel en pas zoveel mogelijk dingen
Koop rozen en deel ze aan alle mensen in de stad uit

Genoeg keus toch?[/i]

Hihi maak er pluk van, ze heeft geen geld :’)

Maar ‘Doe een dag alsof je compleet van het andere geslacht bent’ is wel vet.

• krabbel iedereen op hyves die nog niet op vakantie is (zodat je wat kan afspreken)
    -ga bakken
  • zonnen
  • manicure voor je nagels/haar/gezicht/ blabla enz
  • maak je eigen lookbook – dus allemaal plaatjes uitknippen uit tijdschriften die je aanspreken en dat allemaal opplakken
  • ga daarna allemaal nieuwe outfits bedenken van kleding die je niet meer draagt ( met kapsels, sieraden, schoenen)
  • ga sporten (hardlopen, fitness (zelf dan niet op een school), tennissen tegen een muurtje, bal hooghouden)
  • bel met je vriendinnen, of sms’en
  • download allemaal leuke zomerliedjes, en ga er lekker op uit je dak
  • ga je favoriete programma nog eens kijken op de computer, of je favoriete film.
  • lees tijdschriften
  • ga de kledingkast van je moeder plunderen, op zoek naar fashionalble kleding die je kan pimpen
  • kamer opruimen, en of andere indeling maken
  • pak een oude fotolijst en ga hem opfleuren met allemaal foto’s bloemetjes strikjes

nou dit is wel genoeg dus!
haha
kus

Of ga vragenlijsten op Girlscene invullen :’)

Vanavond Deze film kijken :slightly_smiling_face:

Anders ga je gratis films kijken, op tvshack.net, ik had Twilight daarop 10x gezien XD, en ken de site 1 week :grinning_face_with_smiling_eyes:
Foto/filmpjes maken
TV kijken

Eens zul je moeten.

Maarja…die kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven :stuck_out_tongue:. Als er dan een goede film op TV is, kun je die beter op TV kijken :slightly_smiling_face: