ik skype gewoon. het is niet mijn vriend maar… ‘it’s complicated’, laat ik het maar zo noemen, gezien hij in amerika woont en een vriendin heeft. anyhow ik kan dus echt uren met hem skypen. wat we ook nog wel eens doen, maar dat is vooral als we niet tegelijk online zijn, is het sturen van foto’s. als ik een themafeestje heb en eruit zie als een sailor, of een mooi nieuw jurkje heb, of m’n haar heb geknipt… hij stuurt foto’s van rare bekken, zijn kat of zijn tekeningen. via skype hebben we ook wel eens een ‘tour door het huis’ gedaan. we sturen elkaar muziek, kijken op hetzelfde moment youtubefilmpjes en geven dan commentaar via onze skype headset. hij speelt ook wel eens muziek voor me via skype. we hebben zelfs een keer een ‘dinertje’ gehad via skype haha, was te grappig, zaten we daar allebei met volle mond… niet helemaal nagedacht over het praktische gedeelte. hij stelt zelfs z’n ouders voor via skype. meer kan ik even niet bedenken, hoop dat je er iets aan hebt, maar wees creatief met skype! (;