Wat te doen als je een stijltang hebt?

Heey, ik ben van plan om een (chi) stijltang te kopen, omdat ik mijn haren nu wel zat ben. Maar ik ben eigenlijk bang dat ik over een tijdje dan een heel stuk van mijn haar af moet knippen.
Dus is het eigenlijk wel verstandig om er eentje te kopen? En wat moet je doen om het zo min mogelijk te beschadigen?
Ik heb hier echt zero verstand van dus bedankt voor je hulp :].

Gebruik een serum, en stijl je haren niet te vaak.
Piece of cake.

hhaha het onderwerp van dit topic is wel vaag.

ja gebruik altijd serum en stijl alleen als het echt nodig is
( als je haar alle kanten opsteekt)

Gewoon een goede serum gebruiken!
en gewoon niet tevaak doen zoals die andere bovenmij ook al zeiden! :grinning:

HAHAH
Ik dacht
‘‘Wat te doen als je een stijltang hebt?’’
Antwoord:
‘‘Je haar stijlen, dôhh…’’

Maarja, wat ze hierboven zeggen dus x’]

Ik heb ook best wel moeilijk haar, en ik stijl het eigenlijk iedere dag. Soms doe ik het eens naar achter in een knot. Maar ik gebruik eigenlijk bijna nooit een serum en mijn haar ziet er nog gewoon goed uit, en ik heb het ook al lang niet meer geknipt want ik ben het aan het laten groeien :relieved:

Dat roze flesje van Loreal…

als je nat gewassen haar hebt, dat er in doen, dna fohnen op koude stand tot het helemaal droog is en dan stijlen (elke sectie niet meer dan 1x de stijltang er doorheen) :grin:

ik stijl mn haar ook vaak…
ik gebruik ook niet altijd serum.
maar t beste is als je t wel doet !!

Ik stijl het ook elke dag, zonder een serum.
Ik moest er laatst ook een heel stuk afknippen,
maar dat kwam dus niet door het stijlen, ik hield het gewoon niet bij.
Als je het netjes bijhoudt en eens in de zoveel weken knipt is er niks aan de hand. (:

Ik stijl het al jaren bijna iedere dag. (Met serum dan hè.)
en ik heb nog nooit een stuk van m’n haar af moeten halen.

Ik stijl m’n haar elke dag. :relieved:

Ik gebruik af en toe dit product van Andrelon:

http://www.drogisterij.net/producten/231x231/805851_1.jpg

ik stijl mijn haar ook bijna iedere dag. ik heb jaren lang geen serum gebruikt, en ik ging niet vaak naar de kapper omdat ik mijn haar eigenlijk langer wou laten groeien. maar ik had uiteindelijk altijd wel dat er een stuk af moest. maar ik gebruik ook iedere 2 maanden een haarspoeling om mijn haren bij te kleuren en dat is ook niet zo goed voor je haren. ik deed zelf altijd de puntjes een beetje bijhouden. laatst heb ik een serum gekocht en mijn haren bijgeknipt. en nou is het en blijft het lekker gezond. mijn kapper zei dat je als beste niet zo vaak cremespoeling moet gebruiken omdat je haar daar slapper van wordt, en dat je als beste gewoon 2/3x in de week een haarmasker dat vocht inbrengt kunt gebruiken.

Oh handig ik krijg namelijk ook een stijltang & was ook bang dat m’n haar eraan zou gaan. n__n
Iemand noemde “Dat roze flesje van L’oréal”, die heb ik (:
Ik heb nu een héle slechte stijltang en stijl het ook niet vaak, maar dat spul werkt dus wel goed als je het elke dag wilt stijlen?
Verder zou ik gewoon 1 of 2x per week een herstellend haarmasker erin doen.

zorgen dat je hem niet laat vallen zodat die kapot gaat en je dus een nieuwe moet kopen zoals ik.

Nee dat is lekker goed, als je het wil laten groeien moet je om de 4 maanden echt de puntjes laten knippen anders wordt het lang met dooie punten en dan is je haar helemaal uitgedunt en dat is lelijk,

Ik doe af en toe me haar stylen, en zonder serum.

Dus? Omdat jij het lelijk vindt, MOET ze het perse doen? Nou nee he. ><’

serum moet je niet gebruiken, maakt je haar alleen maar meer kapot. gewoon zonder serum doen. toen ik met serum deed was mn haar vet kapot enzo, en nu zonder serum ist gewoon.