Wat te doen als je 2 dagen niet mag lopen

Hee Girlsceners,

vanwege de operatie aan mijn teen (jarenlang ingegroeide teennagel gehad en nu is er stuk van de nagel afgesneden zodat ik er nooit meer last van zal hebben!) mag ik 2 dagen niet lopen en ben ik dus gedwongen om films te kijken op de bank en te laptoppen!

Mijn vraag aan jullie is; wat kan ik allemaal doen op het internet en welke films MOET ieder meisje gezien hebben?

Tot nu toe heb ik veel op Girlscene gezeten op het forum, de H&M en ZARA site bekeken, op Ebay gezeten, een to do-list gemaakt, schoolboeken besteld voor mijn nieuwe studie, laptop geordend, foto’s bekeken, en nu verveel ik me…

Je kunt ook boeken lezen? (:
En films; ik vind Precious, Freedom Writers, Slumdogg Millionaire, the Kiterunner en Blood Diamonds heel mooi.

pff, ik krijg helemaal een rilling ! maar ik weet even niet zo wat je kan doen.
Succes !

Misschien kan je iets koken zonder te staan ik weet niet of het kan maar je kan het proberen Xxx nog succes

films :

Shopaholic

Wild Child

Legally blond 1 & 2.

American Beauty.

shopgirl

white chicks

en gooische vrouwen

Op ond-films.com

• the proposal
  • the break-ip
  • when a stranger calls
  • wild child
    -shopaholic
  • bridesmaids
    -bride wars
    -you again

sterkte verder xx

Beterschap trouwens! :slightly_smiling_face:

Series kijken? :grinning:
How I Met Your Mother (daar ben je dan wel even zoet mee, zijn tot nu toe 6 seizoenen en het is zo leuk!)
Jersey Shore (season 4 wordt nu uitgezonden in Amerika, je kunt het makkelijk downloaden)

Beterschap :slightly_smiling_face:
Je kan spelletjes spelen.

beterschap!
Ehm marathon van Lord of the Rings kijken? Dan ben je nl 9 uur verder :stuck_out_tongue: Dag zo voorbij haha… En verder hmm, een stijlboek maken ofzo? En lezen…

Beterschap!
Zoek goede series op op 't internet of kijk gewoon de hele dag films (Easy A is 'n aanrader!)

pretty little lairs tv serie kijken! :grinning:

Allemaal series en films kijken!
Een serie die ik de hele dag kan kijken is Scrubs.
Een film marathon? Bijv. Pirates 1,2,3,4.

Ik moet dit najaar ook die operatie, eerst aan de ene en dan aan de andere teen… Balen dat je dan 2 dagen niet mag lopen :confused:
wel een leuk excuus om andere spullen voor je te laten pakken :'D

TV-series kijken als bijvoorbeeld House en Lost ofzo!
Beterschap!

Dankjee allemaal voor de beterschap, heeeeel lief van jullie!
Ik heb van gossip girl en pretty little liars en house al alles gezien, maar zoals jullie zeggen kan ik natuurlijk ook andere series gaan downloaden :slightly_smiling_face: en door films te kijken gaat de tijd meestal ook best snel!
@kaBOOM, ja inderdaad, maar mijn zus wil niks lekkers halen omdat dat ‘beter voor me is’ en ze me op die manier ‘beschermt’… alleen aspirines

heb net de trailer gezien van ‘Easy A’ die ga ik zeker kijken dankje!

en brides maids ga ik ook downloaden, de rest heb ik al gezien, thanks guys!

Hellcats is een leuke serie om te kijken!

Ik moest een keer vier weken zitten. Was geopereerd aan mn enkel dus was ook aan mn bed en aan de bank gekluisterd. Fotoboeken van vroeger kijken is ook een optie! Tijdschriften/ boeken lezen! Dear John kijken op dvd! Vrienden en vriendinnen uitnodigen. Twee dagen ben je zo door joh! Hou nog even vol en beterschap!

Ik heb hetzelfde laten doen vorige week donderdag, voor de 2e keer aan dezelfde teen, beide kanten. 't is bij mij gewoon terug gegroeid na de 1e keer en bij mijn andere teen zelfde verhaal.
Ik zou 't dus nog wel ff in de gaten houden hoe 't er over een tijdje uitziet.

Ik heb trouwens wel gewoon gelopen/gehinkeld alle keren :’) Ben bij een vriendin thuis gaan zitten vorige week.

Leuke films: Taken, Limitless, Cloe, 127 hours, Black Swan, Date Night, Dear John, Devil, Due Date, Dinner for Schmucks, Orphan, Eden Lake, The Triangle, Inception, Killers, en nog veel meer, maar dan blijf ik bezig.

En ik volg altijd Glee, Vampire Diaries en Jersey Shore, dat zijn leuke series om te downloaden.