Wat te doen, advies over jongen nodig!

Heyhey,

Oke het zit zo, ik heb een date gehad met E, leuke jongen maar niks voor mij, na de date had mij gesmst dat hij het leuk vond etc en graag nog een x af wil spreken. Ik heb toen gewoon terug gestuurd dat het inderdaad gezellig was en dat dat goed was. Stom achteraf, ik had meteen moeten zeggen dat het wat mij betreft bij die x bleef! Nu is I echter in beeld gekomen, ik ken hem al jaren en we waren goede vrienden, maar sinds kort voel ik denk ik wel meer voor hem… En ik weet dat het wederzijds is… Nu vraag ik me af hoe ik nu nog netjes af kap met E, nog een date is geen optie… En mijn tweede vraag, moet ik mijn vriendschap met I op het spel zetten door echt te gaan daten met hem (we zijn ook nog is collega’s…) ik weet het even allemaal niet meer, wie kan mij advies geven ? :slightly_smiling_face:

ik zou e. niet aan het lijntje houden, dan kwets je hem alleen maar meer.

Some help? :frowning_face:

Ik zou E vertellen dat je hem aardig vindt, maar dat je hem niet meer ziet als een vriend. En met I, ik weet niet of er op je werk zo’n regel is dat je niet met collega’s mag daten? Maar anders zou ik gewoon is een date proberen. Mocht het helemaal verkeerd lopen en er ooit een erge ruzie ontstaat kun je misschien er voor zorgen dat je op verschillende tijden werkt of een andere baan nemen. Maar dat is voor het extreme geval.

Gewoon eerlijk zijn!