Wat te doen, 1 maand met vriendje.

Haaai ik heb een klein probleempje. Zaterdag heb ik een maand met mijn vriendje en ik moet nu eens bedenken wat we gaan doen, omdat hij het altijd bedenkt. Maar het probleem is, ik weet echt niet wat! Ik wil wel iets leuks/nieuws bedenken maar het moet wel een beetje leuk zijn en ik vind het zo moeilijk. Hebben jullie ideeen? En moet ik hem een cadeautje geven? Want hij heeft namelijk wel iets voor mij gekocht… En hij betald altijd alles enz. Maar dan is de vraag natuurlijk weer, wat? Bedankt alvast!
xxxx

nee, want hier zijn nog niet zo’n 1000 topic’s over, en nee, een zoekmachine bestaat niet op girlscene.

Nouja ik zou wel een cadeautje kopen. Niet eens uit principe maar gewoon omdat ik dat leuk vind. Of iets maken ofzo. En je kunt muffins gaan bakken en die gaan versieren met prinses Lillifee stiften! Da’s leuk om te doen.

jij kent hm het beste, en weet wat leuk is om te kopen voor hem toch?

Ehm, voor hem koken ?
Ik weet toevallig dat mijn vriendje dat leuk vind (:

ik heb ondertussen al bijna een half jaar (met een weekje ‘‘rust’’)
maaaar wij hebben nog nooit iets gedaan om dat we 1, 2, 3, 4 of weet ik hoeveel maanden hebben …
dan kan je elke maand een cadeau gaan kopen voor elkaar…
ik zou gewoon iets leuks gaan doen en dat jij dan betaalt!

Een maand? Ik zou persoonlijk niet echt wat doen. :wink: Maarja er is een algemeen topic hiervoor. Misschien dat je daar beter kunt kijken.

wat is het algemene topic dan?

1 maand? Doen mensen daar tegenwoordig ook al wat aan? Ik deed alleen iets aan 6 maand en 10 maand (mooi getal) en dan 25 november als we een jaar hebben.

Ehh… ik vind het eerlijk gezegd echt bullshit iedere maand te gaan vieren :’)
Alsof het een prestatie is dat je het weer een maand met elkaar uitgehouden hebt xD

Wij gaan meestal gewoon samen iets doen als we een halfjaar of een jaar langer bij elkaar zijn…

een maand? het is pas één maand! zo heel speciaal vind ik dat niet, ik en mn vriendje hebben toen ook niks speciaals gedaan ofzo.