wat straal ik uit?

hallowaamensjes,
als ik uitga samen met ik noem haar even loes,
krijgt zei altijd de andacht en de leuke jongels.
er stappen veel meer jongens op haar af, en ze word veel vaker geschuurd. ik krijg ook wel aandacht maar nooit zoveel of dan vind ik ze echt niet leuk. niet dat ik graag geschuurd wil worde maar gewoon het idee;b ze kijken en laggen wel naar me maar op me afstappen? nee.
gisteren stonden we met 2jongens en met een stond ik te ouwehoeren beetje dansen en schuuren maar dat was wel een gewone vriend. die zei van dat hij boos aangeken werd door een paar jongens en dat ze steeds naar mij zaten te kijken, dus hij zei ookal ze durven gewoon niet op je af te stappen! miss nu omdat hij er bij stond of zoe dat anders wel een reden kunnen zijn? maarhello op mn vriendin wel? ;o zei denkt wel heel makkelijk over jongens en ouwehoert graag maar wat doe ik verkeerd wat straal ik voor verkeerds uit en wat straalt zei wel/niet uit? o.O hebben sommige daar ook last van? (sorry voor het lange verhaal hihi)

het is btw niet om het schuren, ik hoef helemaal niet geschuurd te worden.
maar wat ik me gewoon af, of je dan wat uitstraal ofzoo? miss weten sommige dat? ;o en miss hebben dat meer meiden dat vroeg ik me gewoon even af(;
en het is idd een raar verhaal, was ook net uit mn bed! en het slaat ook miss wel nergens op hihi(a) maartoch
bedankt voor jullie reacties in iedergeval

Hahahahah geschuurd :’)

Maar je moet zelfvertrouwen uitstralen! En zeker niet op je vriendin opkijken

kort rokje, diep decollete en jij wordt ook geschuurd meid.
Ik snap alleen niet dat je dat zou willen.

Hoe oud ben je? Je hebt echt niet meteen een leuke avond als je geschuurd hebt hoor :’)
Sommigen zien er gewoon toegankelijker uit.

het gaat mij niet om het schuren maar gewoon hoe dat komt? dat ik alleen aandacht krijg van al die sullies die ik niet wil? ;b en zei wel van de leuke zegmaar…

En als je probeert zelf op ze af te stappen? Zelf initiatief nemen? Vinden jongens vaak ook heel aantrekkelijk. Dan kun je kijken hoe dat uitpakt. Misschien zijn deze jongens gewoon bang dat ze door je afgewezen worden (;

Zelf initiatief nemen kan ook goed werken inderdaad. Ik heb het ook, maar bij mij komt het omdat mijn neutrale blik eerder boos is. Dat hoorde ik van een vriend met hetzelfde probleem, en dan durven mensen vaak niet op je af te stappen. Misschien is het dat, of lijk je ongeïnteresseerd. Af en toe eens lachen naar een jongen kan wonderen doen.

Hoe moeten wij nou weten hoe dat komt?

Je typt echt heel moeilijk.

waarschijnlijk ziet je vriendin er gewoon uit dat ze makkelijk te krijgen is.

Ik zou er juist blij mee zijn als ik jou was. Je vriendin is blijkbaar een makkelijke ‘prooi’ voor al die jongens en laat zich blijkbaar snel schuren ofzo. Wees blij dat je uitstraalt dat je niet met jan en alleman gaat schuren.
Je staat blijkaar sterker in je schoenen dan zij.

Dit ja.

ehm ja.

stel je niet aan, als je ook door elke jongen geschuurd wil worden moet je je als een hoer kleden.

Het gaat hier niet om jongens he, maar om jongels! :"D

Je moet zelfvertrouwen hebben en dat uitstralen.

Maar ik snap niet waarom je dat zou willen.