wat stimuleert jou om af te vallen?

hebben jullie dit ook wel eens?
s’morgens word je wakker, en denk je dat je vandaag aan de lijn gaat doen. je eet een appel en gaat op de fiets naar school, eenmaal op school kan je het nog wel vol houden om niet iets zoetigs of iets te eten. eenmaal thuis gekomen, gaat het nog een beetje, want je krijgt trek. je speurt de kastjes door naar iets eetbaars en ja hoor een pak brownie mix kijkt je aan, je maakt ze en kan er niet vanaf blijven!

wat stimuleert jullie om af tevallen?
niets helpt bij mij namelijk!
H-E-L-P!!

Haha ja, dat heb ik ook!
Ik kan dat echt niet!
Dus ik ben er mee gestopt! :slightly_smiling_face:
succes x.

jee ik heb hetzelfde
s avonds denk ik altyd: morgen begin ik egt!
en dan de hele dag gaat het goed, alleen op het einde ga ik me volproppen met chips;(
maargoed hier heb je natuurlijk niks aan:P

Discipline is het enige dat je nodig hebt.
Als je honger hebt, eet dan wat gezonds.
Denk aan jezelf op je streefgewicht, als dat je helpt.

Dé jongen

Herkenbaar.
sochtends denk ik van oke nu ga ik gezond eten.
smeer ik een broodje voor de middag etc.
eenmaal opschool vind ik een euro in me tas.
ga ik een croissantje halen inde kantine.
zonder door te hebben dat het onwijs ongezond is.
nou, dat was dan meteen het einde van mijn gezonde dag.
en dan ga ik me vol proppen met lekker eten haha.

wist ik maar geode motivatie!

ik google dan even wat plaatjes van mensen met obesitas
:’]

Idd.

ik heb met mijn ouders afgesproken dat als ik 5 kg afval dat ik dan m’n navelpiercing mag :grinning:

dat is best wel een chille deal.
jammer genoeg heb ik mijn navelpiercing nu al 2jaar ofzo.
dus dat kan niet meer.
ik kan natuurlijk ook doen als ik afval dat ik een tattoo krijg.
mja die krijg ik waarschijnlijk al voor mijn verjaardag en hoef er geen 2…
hmm dit werkt dus niet haha

jaa ik heb ook al een navelpiercing,
maar ik denk dat ik bij mezelf eraan moet denken, dat ik deze zomer naar australië, en me neefjes en nichtjes hebben allemaal een vet mooi lichaam, en als ik er dan als varkentje tussen loop, dat doet me niet echt iets!
ik denk dat ik eraan moet denken, dat het ook veel gezonder is.

maar ik heb ook altyd zo van
als ik een ongezond ding eet
denk ik zo van; ja dan kan ik ook nog wel chips eten enzo
en dan oooo chocola, das lekker
en voor ik het weet heb ik het hele voorraadkastje naar binnen gewerkt

Dat vind ik wel een hele goede eigenlijk :’)

Verder echt streng zijn, met jezelf afspraken maken dat je die dag alleen gezonde dingen eet. En als je het dan niet volhoudt moet je het de volgende dag weer.

bedenk bij alle ongezonde dingen wat je eet wat het je opleverd. Heb je het echt nodig? Voor 2 seconden misschien heb je wat lekkers in je mond maar wel weer veel calorieen en/ of vet binnen gekregen.

Als je zo’n moment voelt opkomen zoek dan afleiding.

Heb je honger eet brood :grinning:

Ik snoep niet meer maar ik ben verder niet meer gaan eten.
Mij stimuleert het dat mijn vriend iedere week even een foto van mij maakt in me ondergoed. Klinkt stom maar het is met me eigen camera en ik zet ze verder niet op internet hoor. En zo kan ik ze vergelijken en het verschil zien.
Ik heb ook een broek gekocht die iets te strak zit. Ik wil er graag in passen dus ik doe hard me best niet te snoepen.
En ik meet af en toe de omtrek van me taille, want omdat ik nu ineens meer sport maak ik spieren aan en val ik qua kilo’s niet af.

Dit alles bij elkaar heeft er tot nu to voor gezorgd dat ik al 5 cm taille kwijt ben:P 4 kilo en dat ik een betere conditie heb en dat ik niet meer snoep en gezonder eet.
al een maandje ofzo@_@

Ik ging bij mn vriendje Wii fit doen en die weegt je dan ook gelijk, ik had me heeeeel lang niet meer gewogen, ik ahd wel het gevoel dat k was aangekomen maar zo erg had ik niee verwacht !
Ik woog 50 kg en daar woog ik ineens 57, en dat was in een tijd van 3 maanden erbij gekomen, ik probeerde ervoor al af te vallen maar dat lukte niet maar nu ik weet hoeveel ik weeg lukt het wel :grinning:

haha
ja ik heb hetzelfde!
nu denk ik ook van: ik ga afvallen!
maar daar komt straks weeer niks van terrecht!

heb ik ook weleens
maar ik hou super veel van sporten dus dan probeer ik 3x in de week te sporten
2x 2,5 uur turnen
en 2 uur buikdansen
en ik doe het allemaal om er weeer geweldig uit te zien in bikini
dus over 3 weken moet ik weer in model zijn
even door trainen dus

thinspo :zipper_mouth_face:

ik ben echt slecht in afvallen, het is me een keer gelukt het een maandje vol te houden, en nu gaat het de ene dag wel goed en de andere dag niet, zoals vandaag, ik sta op, drink kop thee en cornflakes, dan op school een ik een granencracker, kom ik thuis eet ik een botheram met worst, en nu heb ik net weer chips gegeten, dus morgen begin ik weer opnieuw haha, je moet gewoon denken : elke dag is een nieuwe kans, anders word je echt gek, voor de rest bekijk ik positiefe dingen, namelijk dat het altijd NOG erger kan ;p