Wat staat mooi bij rood haar?

ik houd van rood haar, maar als je er echt mee wordt geplaagd/ gepest, kun je het misschien verven? maar goed, verder kun je gewoon hetzelfde ermee doen als met andere haar kleuren :stuck_out_tongue:

Er is hier één zo’n jongen die de hele tijd roept: Ginger, Ginger!
Nja ik trek me er niks van aan. Hij is zo’n kleine neger met zo’n afro, pfoe, ik kan mijn haar tenminste wassen zonder hele vogelnesten tegen te komen.

Ik vind rood haar mooi! Gewoon niks van aantrekken…

rood haar! fantastisch! met rode nagels, rode lippen en een rood jurkje! mmmmmmmmh (:

Motherfucker jij, haha :’) ;p
Maargoed, het maakt inderdaad niet uit wat je met je haar doet want het blijft rood. Trek je er niks van aan, ik ben ook vaak gepest maar uiteindelijk word je trots op je haarkleur =)

Idd!
Ik heb ook een hele professionele kapster, die doet vaker meisjes voor TV-reclames voor shampoo’s, ze zegt dat ik als ik wil me zo kan inschrijven omdat ik schijnbaar de perfecte kleur heb en perfecte haar, qua dikte enzovoorts.
Twijfel alleen nog of ik me wel ga inschrijven want ik wil echt niet dat ze het verven of heel kort knippen.

Jeans were first invented for the working man. It was quickly established that denim as a fabric is tough and hardens as it is put under pressure. For those people who worked under the sun and generally did a lot of menial work, the coming of jeans was a boon. Jeans did not require regular washing. They went on and on and were not needed to be discarded as they became worn out. In fact, the more worn the jeans, greater is its status. Soon, fashion designers across the world started using denim to produce various products. They fathomed the acceptance discount True Religion jeans has worldwide and made a killing out of producing designer jeans bearing their names.
http://www.fashionjeanshop.com
kindly visite,thanks.

idd!
en weetje wat er goed bij staat? zelfvertrouwen, voor jezelf op komen (: