Wat staat mooi bij rood haar?

Ik heb rood haar en ik word er vaak mee gepest hebben jullie leuke tips wat ik er mee kan doen? wat leuk staat bijvoorbeeld opsteken bij mij staat dat niet echt hoor.
maar als jullie reageren wil je dan ook een foto erbij plaatsen? mijn hoofd is ovaal/rond
thanxx

Bedoel je dan een outfit of wat je kan doen met je haar zelf?

Met mijn haar

Je moet niet alleen naar de kleur kijken als je wil weten of iets staat
Je hoofd vorm is ook belangrijk…

Dan maakt het toch niet uit wat voor kleur haar je hebt? : )

Wat maak je veel topics trouwens

Haha ik heb dezelfde hoofdvorm en ook rood haar dus je kan op mijn blog kijken als je wilt weten wat voor kleding ongeveer leuk staat. Dit is geen reclame ofzo xD maar misschien heb je er iets aan.
En anders staat groen altijd mooi, paars ook en oogschaduw die niet te donker is, want dat past niet bij de lichte huis die je waarschijnlijk hebt.

^het gaat over haar haar
in de beginpost staat ook ‘opsteken staat niet’ en daarna staat zelfs nog ‘mijn haar’ ^.^

Ah zo, sorry ik las het verkeerd!
Nouja je kunt misschien een schuine pony doen, en in laagjes? :slightly_smiling_face:

Alles.
Wat is er nou bijzonderder aan rood haar. Kom op, het is maar een haarkleur. Ja, ik heb koperblond en ik irriteer me eraan dat rood haar hebben bijzonder is. Dat sommige het mooier vinden kan ik begrijpen, net zoals andere bijzondere bruintinten weer mooier vinden. Maar wat is er nou zo anders aan rood.

Ik snap het ook niet echt. Maar toch wordt ik daardoor op school vaak geduwd en uitgescholden enzo. :stuck_out_tongue:

Ja jullie hebben gelijk…

nou gewoon wat mensen met een andere kleur haar ook met hun haar doen? Ik denk niet dat het zo is dat je geen staartje in kan doen omdat je rood haar hebt :wink: het ligt meer aan de vorm van je gezicht denk ik…

groene kleding vind ik er geweldig bij.
en I (L) GINGERS!!!
en als je word ‘gepest’ moet je dat maar eeens gaan zeggen aan je mentor/directeur.

Stom dat ze je daarmee pesten. Ik vind rood haar juist altijd super mooi! Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers.

Rood haar is supermooi! Het is echt dom dat mensen je er daarmee pesten. Maar ik weet niet precies, veel dingen staan leuk bij rood haar.

They don’t have souls

nee maar alles staat wel goed.

rood haar is leuk! gewoon niets aantrekken vd haters!
heb ook eens een leuke shirt gezien…
ga ff het linkje zoeken…

http://s3.amazonaws.com/f…em/14187/Ginger_Tee-2.jpg

(it’s cool to be a ginger)

alsje wilt weten waar je hem koopt, vraag maar hoor

haters zijn stom, en zijn op zoek naar een leven van haten, jij hebt al een leven, maar een veel betere dan zij ooit zullen hebben! klinkt vaag, is het ook, maar het komt erop neer dat je gewoon boven de haters staat.