Wat staat er op jou gegevensteller? [ mobiel ]

En dan bedoel ik het aantal berichten & belminuten

Mijn totaal berichten zijn 2992
Totale gespreksduur: 79:40:19

Ja ik ben telefoonverslaafd :stuck_out_tongue:

Volgensmij heb ik dat niet op mn telefoon, kan t niet vinden iig.
Wel belgeschiedenis etc, maar dan staat er geen totaal bij.

Is dat bij jou overigens sinds je m hebt of in een maand?

Sinds ik hem heb, tot nu toe.

ik heb 'm sinds 3 maart ofzo :stuck_out_tongue: rond m’n verjaardag

daar ben ik ook wel benieuzd naar? waar kan je het vinden? :’)

Uhm als een een samsung heb: oproepenlijst, Oproepbeheer, en dan klik je 1 van die 3 keuzes aan. :slightly_smiling_face: voor een andere mobiel weet ik het niet, misschien dat het op internet te vinden is?

-

Ik heb een HTC en kan het niet vinden >.<

-

Totale gespreksduur: 44:51 haha
en dat van m’n smsjes kan ik niet vinden.

Ik wis alles elke ochtend, maar qua smsjes had ik zeker over de 1000 gehad.

bellen;
gebeld 79:42:09
ontvangen 43:58:51

berichten;
ontvangen 13,27gb
verzonden 1,86gb

Totale gespreksduur; 23:10:12

Ik heb ook een samsung, en ik kan alleen bellen zien.
Ik heb trouwens sinds 17-02-2010 en ik heb totale gespreksduur van 6:25
6 minuten ja. En volgens mij zijn daarvan 5 minuten van de AH ofzo :’)
Het is duidelijk dat ik niet van bellen hou ;p

hm stom dat ie t in kb/mb/gb aangeeft… wil aantal weten! heb iig 8344 berichtjes in mn inbox… verzonden berichten verwijder ik altijd, maar dat zullen er een stuk minder zijn… reageer bijna nooit op smsjes ;p

heb mn telefoon trouwens vanaf januari

-

ik kan het niet vinden, maar volgens mij is het 00:00, ik kan me niet herinneren dat ik gebeld heb met deze telefoon.
Smsjes zullen er ook niet zo veel zijn, ik sms ook niet zoveel, liever echt contact met mensen (:

Mijn mobiel is pas gejat, mijn nieuwe heb ik nog niet eens gebruikt. Maar ik had mijn mobiel al 4/5 jaar, het zal wel echt beschamend veel smsjes zijn en heel weinig belminuten.:v

O, ik weet trouwens wel ongeveer hoeveel smsjes ik moet hebben gehad. Want m’n gsm kan er 520 opslaan. En ik heb die 520 in 1 x verwijderd en ik heb er nu weer 120 dus dat is in totaal 640. Maar dan heb ik er ook nog een aantal die ik gelijk had verwijderd enzo, dus moet dat ongeveer 700-750 smsjes zijn sinds 17-02-2010.

Pff en ik maar denken dat ik verslaafd was hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Huh, ik heb ook een samsung maar bij mij staat volgesmij alleen de smsjes van ontvangen & verzonden van die ik nog niet heb verwijderd? Want bij 300 smsjes ofzo moet ik alles/iets verwijderen en er staat dat ik 216 ontvangen berichten heb? xD terwijl ik vaak zat wat verwijderd moest hebben.