Wat staat er op je hand?

Jullie schrijven vast wel iets aan de binnekant van je hand of buitenkant.
Of door vrienden hebben er iets opgeschreven.
Wat staat er nu op je hand?
Ik zal het zeggen.

Binnekant: :100x%
deel:geheelx100.
Buitenkant: een hartje.

wat zijn die precentages etc?

Maar goed als ik iets moet onthouden meestal op de bovekant van me hand en op de onderkant soms iets voor een toets.
En momenteel staat er niks.

OP dit moment niets, maar ik schrijf er eigenlijk nooit spiek-dingen op. Alleen dingen die ik niet moet vergeten te doen.

Op de bovenkant van m’n hand staat een tekening van een taart, een poppetje met een feestmuts en 16, heeft een vriendin getekend, want ik ben jarig :grinning:

ZDO
FC

ZDO staat voor: Zo, Dus, Ook. In het Frans is zo ‘‘ainsi’’, dus ‘‘en conséquence’’ en Ook ‘‘également’’, en ik kon maar niet onthouden welke bij welke hoorde, dus ik heb ze maar in alfabetische volgorde opgeschreven.

En FC staat voor Futur, Conditionelle, dat zijn de 2 tijden waarbij het werkwoord Faire andere uitgangen heeft.
Franse toets gehad vandaag ^^

Examen tr. frans + tekst

Jaja, de beste agenda die er is

mn cijfers die ik vandaag kreeg op school ,
en hartjes aan de binnenkant.

Helemaal niks.

Gefeliciteerd.
Oo en die % Moest ik de formulle weten voor economie pw.(maar dan heb ik het uiteindelijk niet nodig).

er staat bij mij:
Christella piercing site

dat moest ik haar geven en niet vergeten :stuck_out_tongue:

Er staat bij mij op: 7,8 eco
M’n eerste cijfer van dit jaaaar (:

Op dit moment niks maar ik schrijf soms mijn punten erop of een tekeningetje als ik me verveel.

Nu niks.
Als ik er wat op zet is het meestal het nummer van het kluisje waar ik m’n spullen in heb, of een lokaal waar ik moet zijn. Of iets dat ik niet moet vergeten ofzo.

m <3 f getekend door een jongen bij mij van school onder een te saaie les
en ltb voorb moest ik nog doen en niet vergeten!

stiftstrepen xd

In de binnenkant ; p voor t.
Plaats voor tijd,was bij engels,want de vorige x had ik t voor p gedaan,toen had ik een 1,dus nu mocht ik het niet vergeten !

we <3 cupcakes bovenop m’n linkerhand. :’) in het groen met een zwart lijntje eromheen

aan de zijkant 2mislukte sterretjes, en jason mraz ;p

Bij mij staat er: 5,6 want dat had ikvoor aardrijkskunde :stuck_out_tongue:
en daaronder een emailadres van een meisje uit mn klas.

-dubbelpost!