wat staat er leuk bij uggs short romantic flower

Wat een schattige uggs!

Ik zou het met lichte kleuren combineren, beige en wit enz.
En dan bijv. een ketting in die roze kleur van je uggs.

ik vind ze meer voor de zomer maar ik zou met een witte broek en een taupe topje combineren en dan een roze ketting ofzo. maar dat is meer voor de zomer.
voor de winter misschien met een zwarte legging, poederroze jurkje en zwarte blazer ofzo?

Ik vind ze lelijk. Maar als ik ze zou moeten combineren; roze hempje, beige vestje en een witte broek?

Die vind ik echt leuk! maar gewoon met een spijkerbroek of maillot en dan een wit of roze truitje erop?

het spijt me maar wat een afschuwelijke dingen.
ehm combineren met een simpel wit hempje, lichtroze vestje en iets van een beige skinny jeans ofzo

Ik vind ze ook niet mooi!

Maar anderzijds; Met een jeans, mooie wijde top, lichte blazer, paar leuke armbandjes en ringen en klaar.

ik heb die ook, ik doe daar gewoon vanalles op op aan, zwart jurkje, zwarte legging met roze vestje, een spijkerbroek met roze vestje, ofja gewoon alles wat een beetje roze heeft, ik vind ze geweldig (L)

haha zo zie je maar iedereen heeft ze eigen smaak

Beige broek, wit shirtje, roze -achtig vestje, zilveren sieraden, haar in een knot?

ik zou zoiets niet combineren met een bloemenprint topjes of vestje of whatever
ik vind dit al te druk, ik zou het basic houden zodat je uggs opvallen(dat doen ze sowieso al mja)