Wat smsen? flirty maar subtiel!

Leuk topic.

• je bent leuk/lief!
  • stiekem wil ik nu bij je zijn
  • ik mis je (:
  • ik denk aan jou en jij?
  • vanacht ga ik over jou dromen
  • en opeens dacht ik aan jou
  • was (eenplek) nog leuk, ookal was ik er niet (:

oke ze zijn allemaal niet zo goed maarja toch iets van inspiratie

Stiekem vind ik deze echt errug leuk. :grinning_face_with_smiling_eyes:

als ik me wat verveel stuur ik altijd iets als “miauw” en dan krijg ik altijd leuke reacties terug :slightly_smiling_face:

zo toff ga ze zeker eens uitproberen :stuck_out_tongue:

zelf weet ik er momenteel geen

Boom Boom Boom, I want you in my room :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ Subtiel, haha :stuck_out_tongue:

inderdaad, wanneer ik een paar keer geen ‘x’ zeg dan vraagt hij wel eens; krijg ik geen kusjes meer?

dat ga ik maar eens sturen, haha.

Apf, ik wil er ook wel wat weten (:

sorry voor nog een up, :flushed:

up up! haha dit is best handing :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb dit probleem ook altijd, wel iets smsen willen maar niet weten wat! Heeft iemand er nog eentje?

Steeds vaker denk ik aan jou, steeds vaker besef ik dat ik van je hou<3
dat stuurde mijn vriendje me voor we iets hadden^^

Handig dit haha staan ook leuke zinnetjes tussen.
Ik heb nu ook iets nodig om naar hem te sturen, om de stilte van twee dagen door te breken, maar alles wat hier staat, durf ik niet!

Sommige dingen zou ik echt never nooit sturen, en ik heb me ook afgeleerd om (L) (K) of weet ik veel wat achter een sms te zetten, ziet er echt niet uit.

Die vind ik wel goed.

Ik zelf ben verder echt een ramp in dit soort smsjes sturen, dis dit topic helpt me wel.
Ik ben altijd heel droog en emotieloos via de sms, ik typ gewoon wat ik denk maar voeg er verder geen emoticons aantoe of allemaal dingen als ‘ly ntb’. Waardoor ik bij de meeste jongens gelijk al een beetje afstandelijk overkom terwijl ik ze misschien juist heel leuk vind!

Maar misschien als ie een keer een leuk smsje stuurt reageren met ‘haha je bent echt een schatje!’ ofzoiets?

Haha ik vind dat schatje, lieverd, hvj, loveyou en xoxo echt niet kunnen! Zoiets stuur je toch niet? Ik vind dat zoiets raars.

Ik vind daarentegen de ‘Boom boom boom, I want you in my room’ wel heel leuk haha!

ik vind schat/schatje wel kunnen, maar dat ‘xoxoxoxo’ of ‘xxxxxxxx(L)(L)’ vind ik ook irritant. :stuck_out_tongue:

heb zelf ooit iets in de richting van ‘hoi ik vind jou leuk.(:’ gestuurd, beetje droog maar kreeg wel een leuke reactie terug.