Wat smsen? flirty maar subtiel!

Iemand een SUBTIEL id om te smsen naar mn scharrel/boyfriendtobe??
wel een beetje subtiel… Sms nog niet zo heel lang met hem namelijk… Het mag daar en tegen wel duidelijk zijn :stuck_out_tongue: maaar subtiel!

heey heey lieverd alles goed ?
het is wel koud buiten vandaag hea …
jammer dat jij er niet was om me op te warmen hihi
heb je een leuke dag gehad vandaag ??
hoop het wel
xoxox

dit kun je sturen ^^ subtiel maar helpt ^^

Ik zou toch een jongen die nog niet je vriendje is ‘lieverd’ noemen hoor ö.
Kzou gewoon zo ipv 1 ‘x’ , 2’x’-en zetten ofzo (:
& subtiel compilmentjes geven ^^
ik zit nu ongeveer in zelfde situatie , 'k laat wel iets weten :stuck_out_tongue:

hoihoi, ik heb je vandaag wel n beetje gemist hoor. spreek ik je snel weer? xx

zoiets?

hee (L). ik verveel me, kan niet slapen. hoe gaat het met je? en met de liefde haha xxx. <3

ofzoiets? (A)

ja of iets van;
ik kan niet slapen, dus ga ik jou maar even smsen
haha dat deed ik laatst. hij voelde zich helemaal vereerd (A)

up up!!!
ik wil ook flirterige SUBTIELE smsjes sturen maar no inspiratie!

misschien ga ik maar eens slapen, wie weet zie ik je zo wel in dromenland (:

Die vind ik erg goed! thanx

Hee lekkerding (standaard dat jongens zich dan gevleid voelen) ook al smelt ik nu haast uit m’n bed, toch zou ik liever hebben dat je lekker plakkerig bij me kwam liggen :wink: Xx

Ehm even denken waar ik nog meer op kan komen (stiekem vind ik dit soort dingen heel leuk, help mijn vriendinnen ook altijd graag)

Hee lekkerding, nog steeds even leuk als altijd? Xx

Denk dat ik zo ga slapen, alleen jammer genoeg, maar ook slechts een droom over jou zou mijn nacht helemaal goed maken.

Jij bent het laatste waar ik aan denk als ik ga slapen, en de eerste gedachte die ik heb als ik wakker word. Ja, ik vind je nogal leuk :wink:

Misschien niet al te subtiel, maar jezelf een keertje in het diepe gooien is ook wel is spannend. En dan wachten op een smsje terug… I know exactly how it feels!

Lol ik las dit bericht en dacht echt: wáár the fuck woon je dan dat je het op dit moment koud hebt :’) En toen zag ik de datum.

Haha, dat had ik ook! x]

Hahahaha :stuck_out_tongue:

up :slightly_smiling_face:

up

Hihi. Ik smste eerst met hem met als afzender ‘Kusje’. Dat werd ‘Kus’. Daarna ‘Kus <3’. Misschien valt het hem niet erg op, maar je weet het niet (;

met x en kusje valt bij jongens volgens mij totaaal niet op.

Met een flirtig smsje een sms-gesprek beginnen lijkt me niet heel handig. Aangezien dat verkeerd kan over komen. Maar gewoon flirtig op zijn dingen reageren. daar word het gesprek meestal ook leuker van.

^ dat verschilt per jongen. ‘mijn jongen’ (zeg maar) valt het wel op, hij zet er zelf ook steeds meer achter.

+1 XD