Wat raden jullie me aan ?

Ik ga 18 maart met m’n klas naar Canterbury (Engeland) & We mogen een uurtje rond lopen in de winkelstraat. Het schijnt er helemaal niet duur te zijn. Maar weet niet echt wat ik moet kopen . Is iemand daar al geweest ? & Hebben jullie misschien wat tips . Dingen die nieuw in de mode zijn Ofzoo?

Alvast bedankt! x

Plateauzoalen á la Spice Girls. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Goedkope mobieltjes!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja het is daar leuk! Maar weet helaas geen namen van winkels.

ik zou tassen en jasjes kopen :grinning:
het makkelijkste qua passen ook.

je kijkt daar toch of je wat leuks vind en koopt dat dan?
Of denk ik nu heel raar… x’d

een uur maar :’(

nee je denkt niet zooo raar :stuck_out_tongue:

18 maart, dat duurt nog heel lang!
hihi, de nieuwe mode van nu is dan alweer oud hoor!
maar sorry, ik weet ook niets. (A)

topshop, riverisland, primark. <3

Ja, maar ze heeft maar een uurtje dus ze wil gelijk de beste plekjes weten, zodat ze niet tijd verspilt aan saaie winkels (:
*denk ik dan*

kijk op google maps welke winkels er zitten, misschien ken je er een paar en dan kun je daar als eerste heen en de rest kan je dan bekijken als je nog tijd over hebt.

Klopt (;

Thaaanks, zal’k zeker doen! :grin:

ik zou rennen door die straat/winkels of je leven er vanaf hangt! XD

Is dat dichtbij de kust? Want dan ben ik er geweest, en ik vond het niet goedkoop ofzo maar dat zal wel aan mij liggen =P.

Ga naar de Animal-winkel! Animal is echt stukken goedkoper in Engeland en het is van goede kwaliteit :slightly_smiling_face: (En er zit er een in Canterbury :p)

Haha ik denk dat je op mijn school zit dan. xd Want op mijn school ga je van het 1e tot het 4e jaar elk jaar naar Engeland als je FLE doet, en de eerste klassen bij mij op school gaan 18 maart naar Canterbury. xd Ik ben daar ook geweest en ik zou wel alvast opzoeken met google maps welke winkels er allemaal zijn (vooral rond Canterbury Cathedral want daaruit ga je winkelen) want wij konden nauwelijks kledingwinkels vinden.

ahaha dat zou ik ook doen!

Ik ben dr geweest, het winkelen is op zich wel redelijk.
Er is een New Look en iets van Kate Moss (goedkoop), maar ik weet niet meer hoe die winkel heet. Ze hebben ook andere dingen in die winkel.