Wat past leuk bij deze schoenen?

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:

Ik heb zo’n jaar geleden deze schoenen gekocht, maar nooit gedragen omdat ik niet weet wat leuk staat bij deze schoenen, echt zonde, want ik vind ze nog best leuk om weer te gaan dragen. Hebben jullie nog leuke tips/combinaties?
Bedankt voor de hulp alvast meiden!

Hier een plaatje van de schoenen:

http://images.omoda.nl/img/ecf2d677a93d09a7dfb87a924ce05721/max/400/max/400/afbeelding3.jpg

Die is echt leuk!
Zwarte skinny jeans, bruin/beige hempje wit kan ook. wat gouden/houten sieraden erbij misschien nog een mooie bruine riem en je hebt het!

Ik vind ze eigenlijk heel erg lelijk :zipper_mouth_face:
Zou dan ook verder niet weten hoe je ze moet combineren.

skinny, een bruin hempje/zwart/beige/wit, en een zwarte blazer?

Bedankt JUST_ONE en LAxANOEK dat klinkt wel leuk, heb ik volgens mij ook wel in de kast hangen :slightly_smiling_face:. Het klinkt alleen een beetje koud voor de koude dagen die er aankomen, ben echt een kou kleun :stuck_out_tongue:

totaal niet mijn stijl, dus ik heb geen idee hoe je ze moet combineren, al denk ik wel dat just_one gelijk heeft :’)

zwart-bruin lijkt me niet zo’n mooie combinatie… Misschien met een (donker)blauwe skinny jeans en dan idd, beige/gebroken wit shirtje met evt. een bruine cardigan. Wat gevlochten leren armbandjes erbij, evt. een lange ketting als het shirtje vrij basic is, et voilà!

Witte jeanslegging, oversized bruin met wit gestreepte trui, dun riempje eventueel et voila!

Ik denk dat een baseball jack er wel leuk bij staat.

*stelt het zich voor* … Niet mee eens :'3

gewoon donkerbruin topje (of gewoon met lange mouwen, voor de koude dagen) met skinny
op je shirtje kan je ook nog ketting ofzoiets doen.

[Quote] [b] [message = 6184634, noline] SABREPULSE schreef op 01 oktober 2010 @ 13:12 [/ message]: [/ b]
ik vind ze eigenlijk heel erg lelijk: Stil:
zou dan verder niet weten hoe je ze moet combineren. [/ Quote]

wat een NUTTIGE reactie.

ik vind ze niet zo idd… zou ook niet echt weten wat erbij moet, ze zijn te stoer voor een shirtje met tailleriem ofzo…
ja gewoon een zwart/wit shirt met een normale heupriem in het bruin?

Ik vind ze vreselijk . maar ieder zijn smaak ehm .

een lichte of heel donker blauwe skinny jeans. en een bruin/beige tuniekje.
nou nu vind ik ze ook leuk :frowning_face:

suc6 !