Wat onder een jurkje?

Hey meiden,

Nu het weer lekkerder weer wordt wil ik weer jurkjes en rokjes aan! Maar ik heb een probleem, want de jurkjes die ik heb zijn best kort en als je bukt of op een trap loopt kunnen mensen je onderbroek misschien zien… Hebben jullie tips?

Alvast bedankt xx

Doe een kort broekje aan van katoen

of zo’n simpel rokje van de h&m in dezelfde kleur of zwart.
en niet bukken maar door je knieen :stuck_out_tongue:

Ik doe altijd precies wat hier boven wordt gezegd

Je moet inderdaad niet bukken maar door je knie gaan. En ik draag er vaak een shortje onder, of een oude afgeknipte legging maar das meer om plakken te voorkomen tussen mijn benen :cold_sweat:

Jaa herkenbaar probleem. Die strakke basic rokjes van de H&M gebruik ik ook, maar die gaan door het lopen vaak weer omhoog. Rokjes van de Zeeman zijn wat langer, die raad ik je echt aan!

Ja, door m’n knieën… Ik weet het, maar als je het vergeet :cold_sweat:

Ik doe er meestal zo’n zwarte boxershort onder (een strakke), is niet te warm en valt ook niks aan te zien haha, wel zoek ik nog een iets langer shortje, alleen de meeste die ik vind zie je die lijnen zo onder strakke jurkjes

Lang hemd kan ook, gewoon te koop bij de h&m!

Bij de zeeman hebben ze een soort Superkorte leggings die gebruik ik altijd

Welke legging bedoel je? Kan je een linkje sturen? @Evieefjuh

Ik koop gewoon iets langere rokken haha. Maar inderdaad, broekje er onder.

Ik heb een bikershort voor onder jurkjes, ik probeerde een linkje te zoeken op h&m maar kan 'm ff niet vinden. Maar dat ik ook een hele korte legging, net een soort boxershort haha.

Moest en zou hem vinden; http://www.hm.com/nl/product/27871?article=27871-A&cm_vc=GOES_WITH_PD#
here you go :slightly_smiling_face:

Super handig! Thnx!!

ja inderdaad zoiets, als hierboven staat bedoelde ik ook :wink:

Zo’n fietsbroek draag ik al jaren onder jurkjes en rokjes die naar mijn gevoel iets te kort zijn, en met mijn lengte van 1,82 kan ik ook nog niet eens alle jurkjes dragen. :cold_sweat:

^Ik heb ook altijd een kort broekje onder een kort jurkje aan.

Ik heb altijd een strak onderjurkje aan of zo’n zwart kort rokje van de h&m idd :grinning_face_with_smiling_eyes: