Wat nuuu?!

Ik vind al een heel tijdje een jongen leuk. maar het zit dus zo: het is de beste vriend van mijn broer, en mijn beste vriendin mag die jongen niet. Met eerst had hij een vriendin maar dat is uit gegaan op de dag dat op school valentijnsrozen zijn rondgebracht.
ik had ook een roos naar hem gestuurd.
maar met carneval hebben we dus gezoend zaterdag, zondag, en maandag zei hij dat ie me heel leuk vond en hij was echt lief voor me maar hij zei dat dus gewoon face to face en ik schrok daar een beetje van en had dus een beetje een stomme reactie.
maar toen moest ik even naar de wc en ik voelde me best schuldig om die stomme reactie, dus ik dacht ik ga hem nu zoeken en dan zeg ik het hem gewoon.
en toen ik hem gevonden had stond ie met een ander meisje te zoenen, die er zelfs langs stond toen hij tegen me zei dat ie me leuk vond !
ik ben toen verdrietig weggelopen en mijn broer, zijn vrienden en zijn zusje enzo zijn heel boos op hem geworden.
hij heeft mij de rest van de avond genegeerd. pas woensdag kwam ie met excuses en hebben we gepraat erover en ik heb t hem vergeven.
nu smsen we een beetje, maar soms heb ik het idee dat ie me irritant vind ofzo en soms durf ik niet te smsen en weet ik niet wat,
wat moet ik doen? is het juist wel goed dat ik het hem heb vergeven of niet? ik weet het niet!

Ehm, je moet wel vaker punten gebruiken, want dit leest verschrikkelijk.

Ik snap niet waarom je nog achter hem aanzit? Het heeft geen zin, want hij toont kennelijk niet genoeg interesse in je op het zoenen na. Hij heeft meer behoefte aan de aandacht van meisjes die hij krijgt, dan aan een relatie.

Dit leest echt te irritant. Sorry.

Waaraan merk je dat hij je irritant vindt? En denk je dat hij wel zo betrouwbaar is, als hij meteen daarna al met een ander staat te zoenen (of was dat miss gewoon om jou jaloers te maken)?

ik heb snel het idee dat ik te veel aandacht aan m geef en ik denk dat ik dat juist niet moet doen?
het leek wel of ie echt spijt had, en mijn broer zei ook dat hij hem zo echt niet kende…

Ik denk dat je teveel aan hem sjort. Als hij jou leuk vindt, dan hoort hij jou op te zoeken en aandacht te geven, niet andersom.

Dan kan het wel zijn dat hij het deed om je jaloers te maken…

Maar je kan altijd wel eens met hem afspreken?

omg ik had er gelijk een punt achtergezet, maargoed that’s me.
Ik zou als ik jou was ff niks van jou laten horen en dan kijken of hij uitzichzelf iets van zich laat hore. Als hij interesse in je heeft zou hij dat echt wel doen

Zou je hem wel kunnen vertrouwen als hij je vriendje wordt?
Aangezien hij nadat hij jou gezoend had met een ander meisje stond te zoenen?
En waarom denk je dat hij je irritant vindt?

Hij heeft jou in je gezicht gezegt dat hij je leuk vindt, dus waarom zou jij niet eens goed met hem gaan praten?
En aan hem vragen of hij je irritant vindt?