Wat nuu?

Hee, ik heb nu een maandje met een hele leuke en lieve jongen. Het gaat altijd goed en leuk als we afspreken, maar vandaag hadden we ook afgesproken en toen we telkens zoenden voelde ik niks. Ik was heel druk in me hoofd en dacht er telkens over na; waar ben ik mee bezig? We praten niet heel veel, ik heb het idee dat ik meer de gesprekken moet beginnen, dat idee heb ik niet alleen, het is ook zo. En dat vind ik best wel storend, misschien is het omdat we nog maar net wat hebben en dat het binnekort beter gaat, maar ik ga maandag weg opa vakantie en weet nu niet wat ik moet doen… Iemand tips? Want ik voel me redelijk rot…xx

Heb het er met hem over? Zorg voor leuke gesprekken. Doe wat aan je relatie.

@hierboven Ik vind dat het ook van zijn kant mag komen hoor.

Maar komen die echte, lange gesprekken pas later? En wat bedoel je met ‘doe wat met je relatie’. Wat moet ik dan doen?

Misschien voelt hij niet hetzelfde als zij.

Vraag jezelf af, ben je wel echt verliefd op hem? Zeg tegen hem hoe je je nu voelt.

Ik had al hele lange diepe gesprekken met mijn vriend toen we net een week hadden. Ik vind dat je elkaar dan goed moet leren kennen en praten over dingen die jullie nog niet van elkaar wisten. Maar iedere jongen is natuurlijk anders.

Dat kan misschien zo zijn, maar waarom ga je dan een relatie aan met iemand waar je niet veel voor voelt.

Ach, je hebt dat soort mensen…

Je maakt je meer druk over zijn acties dan de persoon, dus? Ipv genieten van het moment? Neem een dag rust. Of kijk of hij eens contact met jou opzoekt.
Want je zegt wel dat je zelf alle gesprekken begint, maar hoeveel tijd zit daar tussen? Hoe vaak spreek je hem?

@silverbleed; we spreken ong om de 2 dagen af dus bv maandag en woensdag en hij zou wel elke dag willen afspreken, maar om elke dag af te spreken is ook zoiets… Meestal begin ik de gesprekken als we afspreken, en dan praat hij gewoon terug. Maar niet zoveel als mij. Op een gegeven moment valt het stil, en dan begin ik weer te praten zegmaar.

Mischien voel je gewoon niks meer voor hem?

Maar we hebben net een maandje?

Klinkt eerder in mijn oren alsof hij er gewoon niet goed in is dan dat hij het niet leuk zou vinden. Ik ben ook niet goed in gesprekken op gang houden :’) Heb een beetje geduld daarmee, dat komt wel goed. En anders spreek je een keer niks af, en kijk je of hij erover begint. Niet iedere jongen kan en weet alles al zoals jij het in gedachte hebt. Dat moet je communiceren. Als je eens wil dat hij iets afspreekt, dan zeg je ‘Regel jij het maar. Verzin een leuk dagje en ik hoor het wel.’

Hij begint altijd om af te spreken, dat is wel heel leuk. En vannacht stuurde hij een smsje; ik vind je eeeeechtt heel leuk:) <3. Dus dat is wel echt heel lief, die gesprekken komen ook wel denk ik, en hij zei na vanmiddag ook dat hij het erg leukvond, dus misschien dat ik denk dat de stiltes ongemakkelijk zijnn terwijl hij dat niet vindt?

Waar maak je je in hemelsnaam druk om…?

Dat ik niks voelde toen ik hem zoende en dat ik me de hele tijd druk maak of we wel genoeg te praten hebben?

Als je niks voelt als je hem zoent, tsja. Dan denk ik toch dat er iets niet is. Ik heb namelijk als ik mijn vriend zoen, dan krijg ik allemaal vlinders in mijn buik en kan ik alleen maar aan hem denken !

En over de gesprekstof. Tsja, de 1 heeft nu eenmaal veel te vertellen en de ander is gewoon heel verlegen en komt het gesprek pas later.
Ik snap best dat het vervelend kan zijn, want ik hou persoonlijk ook wel van iemand die wel zijn mond open durft te trekken. En in het begin heb je nooit hele serieuze gesprekken, maar later komt dat wel steeds meer…

@uggslove; met dat zoenen was het vandaag de eerste x, ik was zo druk in me hoofd met;hebben we wel genoeg om over te praten… We waren naar een meer geweest en in het water zoenen voelde echt fantastisch, maar op het strandje en bij mij thuis ( was de eerste x bij mijn vader thuis, is beetje ongemakkelijk ). Dus, maak ik me nu zorgen om niks of?

Upp?

Ik denk dat die kus niet zo denderend was omdat je niet ontspannen was en dus je gedachten er ook niet bij had. Helemaal niks om je zorgen over te maken, komt ehct wel goed. En dat van die gesprekken, ik denk ook dat dat heel normaal is. Jullie zijn nog niet zo lang samen blijkbaar en ik denk dat jullie er alleen nog in moeten komen. Wennen aan elkaar en aan het gevoel samen te zijn en dat het dan allemaal vanzelf zal gaan.

Okee dankjewel! Heeft iemand anders nog tips?