Wat nu..

Ik vind dus een jongen heel leuk, ik geef echt om hem en zou alles voor hem hebben gedaan, alleen heb ik hem sinds de laatste keer dat ik hem zag, op donderdag, niet meer gesproken of gezien terwijl hij in dezelfde stad woont.
Vandaag was ik met een goede vriend van mij, en vertelde hij dat zijn broer in een groepje stond met de jongen die ik leuk vond…
Ze vroegen aan elkaar wat ze gingen doen, en die jongen die ik leuk vond zei die “ik ga straks even naar … even een pijpbeurtje fixen”
Toen ik dit hoorde van die vriend van me moest ik gelijk janken, vooral om het feit dat ik helemaal niet verder met hem ben gegaan dan zoenen…
Het voelt alsof er met me gespeeld is, wat waarschijnlijk ook zo is.
Alsof ik alleen ‘daarvoor’ ben en niet meer…
ik weet echt niet meer wat ik meot doen en hoe ik me moet gedragen als ik die jongen weer tegenkom. Ik wil hem uit me hoofd zetten maar ik snap het niet meer…
Kan iemand me a.u.b helpen, what moet ik doen?

Ik weet nou niet of dit gewoon stoer doen was, opscheppen, of gewoon dat hij echt op die manier over mij denkt… voor alleen ‘lust’

Misschien zei hij dat gewoon tegen zijn vrienden om stoer te doen, zo zijn jongens nu eenmaal… Als je echt om hem geeft zou ik nog niet meteen opgeven en eens met hem praten en hem beter leren kennen… Je ziet dan sowieso of hij een eikel is of niet.

jongens doen meestal stoer waar andere jongens bij zijn. jij gedraagt je vast ook anders bij een groepje hele coole meiden dan bij die leuke jongen. dus ik denk dat hij meer opschepte… maar je weet het dus nooit zeker. als je het wat meer tijd geeft kom je er vazelf wel achter =) maak je maar niet druk! :")

Hmm, stap op hem af en vraag ernaar… Want hij kan aan het opscheppen zijn, maar ik zou me dan toch afvragen of je een jongen wil die zo opschept? Maar is het wel een beetje serieus tussen jullie ofzo? Want k snap de situatie niet helemaal dat je zegt dat je hem niet meer hebt gesproken, maar was het een keer zoenen of…? :slightly_smiling_face:

Je kunt hem niet uit je hoofd zetten maar je moet huilen om het feit dat hij even een pijpbeurtje wil fixen bij je.
dat lijkt mij toch reden genoeg om een jongen te verafschuwen. Negeer hem lekker. sukkel

Jongens doen gewoon stoer bij hun vrienden, vinden ze leuk. M’n vriend zei ook wel eens doodleuk in de klas dat we seks hadden gehad (hij had 2,5 jaar stil gestaan dus was er trots op denk ik), maar toen ik heb duidelijk had gemaakt dat ik hier niet van was gediend deed hij het niet meer.

Spreek hem erop aan, wordt boos zodat hij snapt dat hij het niet moet flikken en leer hem beter kennen.

Ik vind het ronduit belachelijk dat hij dit soort dingen zegt.

Ik zou verhaal halen. Zou hem ook persoonlijk zeggen dat als ik hem nog een keer dit soort dingen hoor zeggen z’n gezicht niet meer hoef te zien. Beetje fatsoen mag ook wel hoor!

Nouja zeg, slaat helemaal nergens op.
Ja, jongens doen stoer. Mijn vriendje praat ook anders bij zijn vrienden dan als we alleen zijn.

Zeg face to face dat hij niet nog een keer met zulke verhalen moet komen en dat je het echt vervelend vindt…

Zei hij nou ook jouw naam of niet?
Er zijn 2 opties:
1 hij doet gewoon stoer bij zijn vrienden en is gewoon verliefd op je.
2 hij gebruikt je voor de seks.