Wat nu ?

Nou het zit dus zo :
Ik ben dus sinds het schooljaar begon goed bevriend met een jongen. Eerst begon het rustig maar daarna hadden we steeds meer goede gesprekken met elkaar op school en op msn. En naja ik werd toen steeds meer op hem verliefd en ik heb ook het gevoel gehad dat hij mij wel een beetje zag zitten want hij keek wel veel naar me en hij zei allemaal lieve dingetjes wat hij normaal nooit doet etc. maaar hij heeft ook nog een vriend en die was dus verliefd op mij, telkens als ik met mijn ‘crush’ wou praten kwam hij ertussen enzo hij begon me steeds te knuffelen maar ik duwde hem weg en toen had ik het gevoel dat mijn crush het niet leuk vondt enzo. sinds een paar weken gaat het echt niet goed tussen ons. Hij zegt heeel soms gedag en dan lacht hij nog een beetje naar me soms lacht hij helemaal niet. Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen want ik vindt hem echt leuk, ik dacht dat hij zo raar deed door die vriend maar hij weet dat ik zijn vriend niet leuk vindt. En vandaag zat ik dus met hem en een paar vrienden in de pauze dus naja die vrienden zaten me de hele tijd te irriteren ze zeiden zo van blabla ik ga een foto maken van een lelijk iemand en toen richtte die vriend de camera op mij maar toen zei mijn crush zo van : doe normaal enzo. na een tijdje zei die zo van ja ik ga naar buiten even een peuk roken en naja ik voel me nu gewoon zo kut ik vind het gewoon stom dat hij zo raar doet en ik wil gewoon terug naar hoe het eerst was maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
naja nog bedankt om me hele verhaal te lezen :slightly_smiling_face:

Waarom ga je niet gewoon praten met hem?

Hij is op school altijd met zijn vrienden en hij is bijna nooit online op msn.
en ik heb liever niet dat zijn vrienden het weten…

nouja misschien probeert hij je wat te negeren om dat ‘ie een overeenkomst heeft gesloten met zijn vriend, iets van we-gaan-er-allebei-niet-voor
weetikveel :’]

dat doen meisjes toch meestal :stuck_out_tongue: ?
maaarja het is niet zijn allerbeste vriend
dus ik denk niet dat ze dat hebben gedaan…

uppp

je hoeft niet beste vrienden te zijn om zoiets af te spreken;)
ik denk dat je met allebei moet gaan praten;)

ja, wat is gezegd, gewoon praten als het lukt en sorry dat ik je verbeter maar vond is nooit met dt

probeer inderdaad goed te praten met die vriend! Upje!