Wat nu?

Hey iedereen,
Sinds een anderhalve maand is het uit met mijn vriend. Ik heb het uitgemaakt omdat door problemen het niet echt lekker meer liep. Nu is het zo dat ik hem nog steeds mis, en hem eigenlijk terug zou willen.
In de tijd dat het uit is, is hij wel met een ander naar bed geweest en nu heeft hij ook een “vriendin”. Alleen heeft hij al aangegeven dat hij mij veel liever heeft dat haar en dat hij wat met haar heeft omdat hij mij wil vergeten.
Nu is het zo dat ik hem donderdag zie en dat we gaan praten, alleen is dat wel zo verstandig? Ik weet nu al bijna zeker dat we het leuk gaan hebben samen en het goed kan komen…
En nog iets, wat zeg ik tegen mijn ouders, ik heb de afgelopen weken alleen maar op hem gescholden omdat hij alweer met andere meiden zat…
Hebben jullie misschien advies? Alvast bedankt!

Liefs

Het is net uit, hij gaat met een ander naar bed terwijl hij eigenlijk jou wil?
Dumpen die handel.

Dat dus.^

Dus hij wil jou, maar gaat met andere meiden naar bed om jou te vergeten. Dus heeft hij een vriendin maar wil liever jou.

Ja, dat is echt iemand waar je iets aan hebt.

Not. Dumpen die jongen, direct.

Dat hij met een ander naar bed is geweest maakt mij op zich niet zo uit, klinkt misschien heel stom. Maar hij heeft daar een soort excuus voor dat ik liever niet op internet zet. Maarja… jullie zeggen dus dumpen. Krijg hem alleen echt niet uit mijn hoofd…

niet doen, je had hem bovendien vast niet zonder reden gedumpt.

Goede reden of niet, zoiets doe je niet. Sowieso vind ik het al raar om zoiets te doen vlak nadat het uit is (maar dat is misschien persoonlijk), maar al helemaal als je diegene eigenlijk nog terug wil.

En dat vergeten komt vanzelf wel, de tijd heelt alle wonden.

Als hij een gozer is die met een meid neemt maar een andere eigenlijk leuker vindt moet je er al niet aan beginnen!

Je hebt vast een goede reden gehad om hem te dumpen, ik snap het wel dat je hem mist, maar over een tijdje heb je daar geen last meer van.
Als hij al met een ander naar bed is gegaan, en met andere meiden zit, zou ik hem niet terug willen (maar dat is natuurlijk persoonlijk).
Als ik jou was, zou ik hem dumpen.

Het kwam door problemen… die inmiddels zijn verholpen. Dat was zeg maar, hij moest aan zichzelf werken.

ik vind dat als hij met een ander naar bed gaat vlak nadat het uit is om jou zogenaamd te ‘vergeten’ hij nog even door moet werken :slightly_smiling_face: .

Hij is ook in therapie hoor :wink: