Wat nu..?

Een jaar geleden heb ik een heel knappe jongen leren kennen. Ik zag hem maar een keer per maand eerst. Maar later kwam ik hem vaker tegen met opstap gaan enzo. We hadden daarna wel vaak nog contact en gewoon via facebook ook enzo. Ik kreeg toen een vriend maar ik had nog altijd wel oog voor die heel knappe jongen. Op feestjes en uitgaan enzo praatte ik altijd met hem en hadden we echt leuke gesprekken. Toen het een keer slechter ging met mn relatie kwam ik hem weer tegen opstap. Ik had toen tegen hem gezegd dat ik z’n haar zo leuk vond. -half lang blond-. Toen zei hij dat hij precies hetzelfde haar had als mn vriend maar dan langer. Daarop zei ik: ‘naja, vriend… Het gaat niet zo heel goed’ Toen gaf hij mij een knuffel en een kus op de wang. Toen is het na een paar weken uitgegaan met m’n vriend. Nu kwam ik die heel knappe jongen weer tegen zaterdag en hij kwam naar me toe om te praten. Maar de muziek stond daar keihard dus vroeg ie of ik mee naar buiten ging. Daar hebben we even staan praten en toen heeft hij mij gezoend. Tijdens dat praten wist hij echt nog alle details van wat ik hem ooit verteld heb, trouwens. Na 10 minuten zoenen stopten we even en zei hij: ‘je hebt toch geen vriend meer, ofwel?’ Ik zei natuurlijk nee. En toen zei ie: ‘Mooi, anders waren we echt heel verkeerd bezig.’ Na een uur zoenen heeft ie vervolgens z’n nummer gegeven -ik had er niet om gevraagd- En zei dat ik moest smsen. Dus ik smste de volgende dag of ie die dag nog opstap zou komen. Daar heeft ie niet meer op geantwoord.

Sorry voor dit onduidelijke verhaal, haha

Wat wil hij, en wat moet ik nu doen?

Straks heb je zn nummer niet goed genoteerd :open_mouth: (probeer even iets te verzinnen waardoor hij niet heeft kunnen reageren). Maar ik zou hem nu het toch een paar daagjes verder is een berichtje op facebook sturen, zoals jullie eerder ook deden… Als hij daar na een paar dagen ook niet op reageert is het wel duidelijk dat hij er niet echt moeite voor over heeft hoe hard dat misschien ook is.

Wat zij zegt ^

Dit!

Dit dus :wink: