Hey meiden,
ik heb een hele lieve vriend genaamd M, wij hebben al dik 3 jaar een relatie en we zijn nog altijd heel verliefd op elkaar. Het is soms moeilijk geweest omdat we het beiden moeilijk vinden om anderen te vertrouwen maar dat ging de laatste tijd heel erg goed. Tot vandaag.
Mijn vriend heeft heel lang een ‘beste vriendin’ gehad, zij is altijd erg jaloers geweest op de relatie tussen mij en M. Opzich was dit geen probleem totdat ze een tijd geleden mij de schuld ging geven van haar ‘ongeluk’. Telkens als ik voor haar liep riep ze teksten als; ‘Zo leuk met M gebeld, ben zo blij met hem en is zo fijn als hij zegt dat ik de enige voor hem ben!’ ‘Wat is B
(ik dus) toch een lelijk meisje, dat zo iemand als M haar wil, als hij mij kan krijgen!’ ik reageer hier natuurlijk niet op want ik weet wel beter. Maar het doet me wel wat, vooral omdat mijn vriend haar hier niet mee confronteerde, maar 's avonds zie ik die 2 wel tot 2 uur msn’en met elkaar en dan hoor ik weer aan hoe moe hij is, ik vraag dan wel is of hij met haar aan het praten is, donderdag werd hij hier boos om en spraken we af dat als hij met haar praatte of gepraat heeft dat tegen mij zou zeggen zodat ik het niet meer hoefde te vragen, ik kon hier mee leven en vond het een goede oplossing.
Nu had mijn vriend gister een feestje met zijn jongens vriendengroep vertelde hij, hij had mij om half 12 nog even gebeld om weltrusten te zeggen, vanmiddag hebben we ook een half uur gebeld over hoe het was. Ik had een gevoel dat er iets niet goed zat en heb maar gewoon gevraagd of zijn ‘beste vriendin’ en een vriendin van haar er ook waren en ja hoor zei waren er, ik was en ben pis link. Niet om het feit dat zij er bij waren want ik vertrouw op mijn vriend. Maar om het feit dat wij donderdag deze afspraak gemaakt hebben en hij zich er dus niet aan houdt.
Alleen weet ik nu niet wat nu, mijn vertrouwen in hem is weg of deels verdwenen en ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Heeft iemand anders dit ooit mee gemaakt? En hoe gingen jullie hier mee om?
Alvast thanks voor het lezen en hoop op tips!