-
ALs je hem niet leuk vindt, maak het dan uit, anders hou je 'm alleen maar voor de gek.
uit maken met je vriendje of er over praten, want je mond dicht houden moet je nu juist niet doen! dat is alleen zielig voor hem.
Als het niet goed voelt moet je het uitmaken, of hij je nou ontgroent heeft of niet, je moet hem niet aan een lijntje houden.
Maar dit nare gevoel kan ook komen omdat je het geheim wil/moet houden en je dat vanbinnen eigenlijk niet fijn vindt.
Wat boeit het nou wat andere mensen ervan denken? Als jullie maar gelukkig zijn toch?
Praat er even met hem over wat je voelt, kijk hoe hij reageert. Beetje raar om het gelijk uit te maken zonder dat in elk geval geprobeerd te hebben.
Dat van dat stalkerige herken ik wel, zo was mijn ex ook. Hij voegde bijna al mijn vrienden toe op msn en vroeg dehele tijd waar ik was en met wie ik was etc. Ontzettend irritant, daar heb ik het ook met hem over gehad en hij hield daarna niet op. Toen ging het uit :’)
Mag ik het triest vinden dat jullie het geheim houden alleen omdat hij niet in de smaakt valt bij andere ? Lekker boeiend het gaat om JULLIE en niet om andere mensen.
Precies wat ik wou zeggen!
waarom zou je het niet uit maken omdat hij je heeft ontgroend? als je hem niet leuk vindt, dan vind je hem niet leuk…
maar ik denk dat het ook komt omdat je eigenlijk tegen iedereen liegt.
Zelfde meegemaakt en uiteindelijk niet geheim gehouden. Geheim houden lost niks op, uiteindelijk komen er toch wel wat mensen achter. En zelfs als er mensen commentaar op hebben dat je met hem wat hebt, gewoon negeren!
En als het echt is dat je hem niet meer leuk vind. uitmaken!
Dat.
wat hun zeggen of jaloers reactie uitlokken wat maakt uit wat anderen als jij je maar bij hem prettig voelt zo niet dan kan je beter uitmaken
Dus je schaamt je min of meer voor je vriend? Klinkt gezond…
jullie hebben gelijk, ik denk dat het idd beter is om het uit te maken. heel erg bedankt!
ik denk niet dat je er klaar voor bent
ik vind het sneu voor die jongen…