Wat nu?

Hai dames, ik heb hiervoor even een nieuw account aangemaakt, want er zitten nogal wat mensen die ik ken op GS en ik wil niet dat zij dit weten.

Er is een jongen, hij is best apart. Speelt in een soort punk/rock/funk band, is daar de zanger. Ik ben opzich wel bevriend met hem, voel me ook wel altijd aangetrokken tot hem. Toen ik na een nachtje stappen terugkwam was hij de enige die online was. Voor de grap zei ik iets van ik wil je of iet dergelijks. En toen kwam er van zijn kant een hele liefdesverklaring… Heel lief, echt heel lief. Maar ik was wel echt shocked, had het niet verwacht. Dus ik vertelde dat aan een van mijn vriendinnen die hem beter kent en haar reactie was niet al te positief. Zo vertelde zij dat hij relaties meestal vooral aanging voor de seks, dat hij sextoys besteld en die bij iemand anders laat afleveren, zodat zijn ouder het niet zien. Ook dat hij af en toe helemaal geobsedeerd van meiden raakt. Ik ben nog maagd, en echt totaal niet experienced op dat gebied. Zelfs zoenen schrikt mij nogal af haha.

Dus, wat nu? Ik weet het echt niet. Als ik al die dingen over hem niet gehoord had, zou ik hem waarschijnlijk een kans geven. Ik bedoel, hij is een leuke jongen, we hebben veel gemeen, hij is ook zeker niet lelijk en ik kan het gewoon goed met hem vinden.

Wat zouden jullie doen, hem een kans geven of niet?

edit: We zijn beide 16.

Als het echt klopt wat die vriendin zegt, zou ik het niet doen.
Je hebt totaal nog geen ervaring, je bent er niet klaar voor ( denk ik)
Ik zou meer afstand nemen…

Leer hem beter kennen en ga niet op het oordeel van een ander af…
En geef duidelijk aan waar je grenzen liggen :slightly_smiling_face:

Je zou hem beter kunnen leren kennen, en als hij inderdaad alleen op seks af is dan weet je dat. En daar hoef je niet aan mee te doen. Heb je al die dingen van meerdere mensen gehoord of alleen van die ene vriendin?
Ik zou hem een kans geven, hem beter leren kennen, én dan pas kom je er achter waar hij echt op uit is. Als je nu het contact verbreekt blijf je altijd die verhalen geloven, terwijl je niet weet of ze kloppen.

Je moet niet zomaar op een oordeel van een ander afgaan, je weet maar nooit, misschien is het een super leuke jongen bij jou.
Je kunt er zo mee kappen als het je niet bevalt.

leer hem gewoon kennen en je weet vanzelf wel een beetje hoe hij is, je kan er altijd mee stoppen als hij toch zon engerd is

Ik denk dat als hij je echt zo leuk vind, dat hij dan wel wacht :wink:!
Net zoals de rest zegt leer hem eerst wat beter kennen.
Maar als hij je echt zo leuk vind heeft hij daar vast wel respect voor.

het klinkt bijna alsof je vriendin jaloers is en jou van die jongen weg wil hebben.
Maar als ik jou was zou ik het gewoon proberen met hem, als hij verder wil gaan kan je altijd nee zeggen.

@Sasssss
Die vriendin heeft zelf een vriend haha, ze zegt het echt om mij te beschermen.

Bedankt voor het advies allemaal! (:

Geruchten. Did I say enough?

up

Ik denk dat je het ook niet fijn zou vinden als iemand geruchten over jou gelooft. Dus als ik jou was, zou ik hem maar eerst leren kennen en dan kom je er al snel genoeg wel achter.

Ik zou er gewoon voor gaan, maar duidelijk aan geven wat je grenzen zijn en niet laten overhalen door hem als je niet wilt.