Hai dames, ik heb hiervoor even een nieuw account aangemaakt, want er zitten nogal wat mensen die ik ken op GS en ik wil niet dat zij dit weten.
Er is een jongen, hij is best apart. Speelt in een soort punk/rock/funk band, is daar de zanger. Ik ben opzich wel bevriend met hem, voel me ook wel altijd aangetrokken tot hem. Toen ik na een nachtje stappen terugkwam was hij de enige die online was. Voor de grap zei ik iets van ik wil je of iet dergelijks. En toen kwam er van zijn kant een hele liefdesverklaring… Heel lief, echt heel lief. Maar ik was wel echt shocked, had het niet verwacht. Dus ik vertelde dat aan een van mijn vriendinnen die hem beter kent en haar reactie was niet al te positief. Zo vertelde zij dat hij relaties meestal vooral aanging voor de seks, dat hij sextoys besteld en die bij iemand anders laat afleveren, zodat zijn ouder het niet zien. Ook dat hij af en toe helemaal geobsedeerd van meiden raakt. Ik ben nog maagd, en echt totaal niet experienced op dat gebied. Zelfs zoenen schrikt mij nogal af haha.
Dus, wat nu? Ik weet het echt niet. Als ik al die dingen over hem niet gehoord had, zou ik hem waarschijnlijk een kans geven. Ik bedoel, hij is een leuke jongen, we hebben veel gemeen, hij is ook zeker niet lelijk en ik kan het gewoon goed met hem vinden.
Wat zouden jullie doen, hem een kans geven of niet?
edit: We zijn beide 16.