Wat nu ??

Hellu,
Ik heb jullie hulp nodig… voor de mensen die het topic hebben gelezen : Verliefd op broer van BFF (zo niet misschien eff lezen xD)
Ik heb die jongen mee uitgevraagd ben vandaag toch maar naar zn huis gegaan.
Ik belde aan en iemand riep binnen dus ik ging naar binnen (deur was open)
En daar waren vet veel kinderen dus die jongen en ik hebben wat geklets en toen gingen alle kinderen naar buiten behalve het zusje van de jongen en de jongen zelf.En die jongen ging de afwasmachine uitruimen dus hebben we binnen nog lol gemaakt en toen vroeg ik: M… ik wil je wat vragen maar je zusje zit in de weg :s (ze zat achter de pc) en toen keek ik heel verlegen naar de grond en zei hij zo : Ik weet niet waar je heen wilt. Ik:Ik wel kun je misschien even mee naar buiten dan kan ik je iets vragen zegt hij:Sorry ik wil voort maken met de afwasmachine ik:Okeej … (na 1 minuut lange en ongemakkelijke stilte) M… Wil je zaterdag met mij mee naar de bios ? hij:hij kijkt me een beetje verbaasd aan en zegt dan euh…zaterdag … Oh dan ben ik op kamp (scouting) Ik:misschien volgende week dan ? hij:Ik zal er over nadenken Ik: okeej … En toen ben ik dus weer weg gegaan.
Wat moet ik nu doen volgende week gewoon weer gaan en vragen en weet je het al ? komt dat niet wat opdringerig over en ik weet niet wat ik moet denken nu ??
Kunnen jullie me helpen

Xxx

Sorry, maar hij is volgens mij niet erg enthousiast.

Ik zou inderdaad afwachten of hij er nog over begint.

ik denk niet dat hij wilt.

Volgens mij wilt hij niet. En anders komt hij het je zelf wel vertellen.

Hij komt zoals je het verteld niet echt enthousiast over. Je zou het nog een keer kunnen vragen maar ik denk dat het beter is dat afwacht of hij er over begint, zoals de rest ook zegt.

Ik denk idd dat de rest gelijk heeft. Ik zou maar even afwachten als ik jou was, maar je hebt hem nu wel aan het denken gezet. Ik heb je andere topic niet gezien… Maar nu hij weet dat je een date met hem wilt, kan hij anders over je gaan denken.
Succes meid!

Volgens mij wil hij niet.

Ik denk dat hij je NOG niet leuk vindt, maar misschien komt dat nog wel! Ik zou eerst beginnen met je extra mooi maken als je naar hem toe gaat en laten zien hoe leuk en enthousiast je bent, je moet hem de kans geven om jou ook leuk beginnen te vinden. Na een tijdje kun je misschien met hem afspreken, maar ik zou eerst zijn interesse wekken.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/verliefd-op-broer-van-bff-186016.msg7475217.html#msg7475217
Dit is diezelfde jongen dus intresse heb ik al gewekt… :s Dus ik snap het niet als hij me niet wil waarom doet hij dat al die dingen met me … (Mn voeten masseren,stoeien,voetje vrijen,int zwembad samen zitten,handen vast houden onder de deken…)

hm ja, dan vond hij je misschien leuk maar wilt hij niet mee naar de bios of hij wilt niet dat je bff erachter komt?

En nu ?? :s

Weet je he! Misschien vindt hij jou ook wel hartstikke leuk, maar vindt hij het gewoon te snel gaan als je meteen op zo’n “date” met z’n tweeën gaat!
Een jongen vond een vriendin van mij leuk, maar ze wilde niet meteen met z’n tweeën afspreken, dat vond ze te snel gaan. Dus spraken ze gewoon heel vaak met wat meer mensen af, alsof ze gewoon “vrienden” waren, maar stiekem wisten ze wel dat ze elkaar leuk vonden. Zo leer je hem steeds beter kennen, en als de tijd rijp is vraagt hij jou misschien mee uit.
Ik denk dat als hij nu ja had gezegd, het meteen zo vriendje-vriendinnetje zou zijn. Misschien wil hij eerst kijken of het echt iets kan worden.

Ik ga maandag of dinsdag weer naar hem toe en vragen of hij er over na heeft gedacht… maar hoe doe ik dat precies :S