Hey,
Ik heb al ruim 2 jaar een vriendje. Ik had afgelopen zaterdag een feestje en ik zou hem opbellen als ik thuis was. Nou dus ik had wat gedronken enzo en hij deed een beetje apart aan de telefoon dus ik vroeg aan hem vind je me nog wel leuk? Toen zei die nee en uiteindelijk ik ben er klaar mee! Ook zei hij: ik heb het te druk met school en met stage enzo, ik wil mijn vrienden meer zien. Maarja ik had gedronken dus ik besefte het nog niet allemaal. Moest gewoon lachen en ben in slaap gevallen.
Ik besefte dat nog niet echt dus de volgende ochtend belde ik m nog een keer enja het bleek dus echt zo te zijn, ik helemaal overstuur. Dat kan toch niet, zo via de telefoon als het ware ‘uitmaken’, ik bedoel zeggen; ik ben er klaar mee. Is toch hetzelfde als ik maak het uit? Nouja dat vond hij dus, toen ik dat zondag zei toen ik mijn spullen die bij hem liggen nog op kwam halen.
Ik heb hem die zondag ook voorgesteld om het nog te proberen, je kan toch niet opeens klaar zijn met mij? En dat zonder enige redenen, ik vond dat het tijd was dat hij alles op een rijtje moest zetten en dan aankomen met redenen en argumenten. We kunnen het toch ook gewoon proberen een paar weken, en dat ik hem dan 1x in het weekend zie ofzo? maar hij vertelde mij dat dat niet werkt, weet je toch niet? Ik zie hem nu op dinsdag, donderdag en in het weekend. Is misschien ook veel maar minderen kan dus wel.
En ik heb hem altijd alle tijd gegeven om te leren, af te spreken met vrienden enzo maar hij is gewoon zo’n type die zich niet aan het werk kan zetten om te leren. Dus nou zit ik al heel de week in een dip, ben al een keer thuisgebleven van school omdat ik het gewoon niet aankan. Gelukkig heb ik mijn vriendinnen wel nog, dat is wel fijn.
Ik heb gezegt dat ik deze week geen contact meer met m opneem maar ben dinsdag nog daar geweest, voel me daar erg thuis ook bij die ouders. Heb ff gepraat gewoon net als normaal over hoe zijn dag was enzo. Hij heeft zelfs gezegt dat vind ik lief van je, op iets wat ik zei. En verder was ik online en hij ook. Ik heb expres niks tegen m gezegt. Maar hij begon toch tegen mij te praten en ik kan het dan niet laten om niks te zeggen.
Wat vinden jullie? Moet ik contact met hem opnemen nog, gewoon zo laten? Ik heb gezegd dat ik het fijn zou vinden als hij het vrijdag wist, of hij het dus nog wil proberen of gewoon uit wil maken.
Ik wilde dit verhaal gewoon ff kwijt, want ik zit er best wel erg mee
Als jullie iets willen zeggen, of misschien weten wat ik moet doen dan zeg het maar.
Ik heb gezegt dat ik deze week