Wat nu..

Hey,

Ik heb al ruim 2 jaar een vriendje. Ik had afgelopen zaterdag een feestje en ik zou hem opbellen als ik thuis was. Nou dus ik had wat gedronken enzo en hij deed een beetje apart aan de telefoon dus ik vroeg aan hem vind je me nog wel leuk? Toen zei die nee en uiteindelijk ik ben er klaar mee! Ook zei hij: ik heb het te druk met school en met stage enzo, ik wil mijn vrienden meer zien. Maarja ik had gedronken dus ik besefte het nog niet allemaal. Moest gewoon lachen en ben in slaap gevallen.

Ik besefte dat nog niet echt dus de volgende ochtend belde ik m nog een keer enja het bleek dus echt zo te zijn, ik helemaal overstuur. Dat kan toch niet, zo via de telefoon als het ware ‘uitmaken’, ik bedoel zeggen; ik ben er klaar mee. Is toch hetzelfde als ik maak het uit? Nouja dat vond hij dus, toen ik dat zondag zei toen ik mijn spullen die bij hem liggen nog op kwam halen.

Ik heb hem die zondag ook voorgesteld om het nog te proberen, je kan toch niet opeens klaar zijn met mij? En dat zonder enige redenen, ik vond dat het tijd was dat hij alles op een rijtje moest zetten en dan aankomen met redenen en argumenten. We kunnen het toch ook gewoon proberen een paar weken, en dat ik hem dan 1x in het weekend zie ofzo? maar hij vertelde mij dat dat niet werkt, weet je toch niet? Ik zie hem nu op dinsdag, donderdag en in het weekend. Is misschien ook veel maar minderen kan dus wel.

En ik heb hem altijd alle tijd gegeven om te leren, af te spreken met vrienden enzo maar hij is gewoon zo’n type die zich niet aan het werk kan zetten om te leren. Dus nou zit ik al heel de week in een dip, ben al een keer thuisgebleven van school omdat ik het gewoon niet aankan. Gelukkig heb ik mijn vriendinnen wel nog, dat is wel fijn.

Ik heb gezegt dat ik deze week geen contact meer met m opneem maar ben dinsdag nog daar geweest, voel me daar erg thuis ook bij die ouders. Heb ff gepraat gewoon net als normaal over hoe zijn dag was enzo. Hij heeft zelfs gezegt dat vind ik lief van je, op iets wat ik zei. En verder was ik online en hij ook. Ik heb expres niks tegen m gezegt. Maar hij begon toch tegen mij te praten en ik kan het dan niet laten om niks te zeggen.

Wat vinden jullie? Moet ik contact met hem opnemen nog, gewoon zo laten? Ik heb gezegd dat ik het fijn zou vinden als hij het vrijdag wist, of hij het dus nog wil proberen of gewoon uit wil maken.

Ik wilde dit verhaal gewoon ff kwijt, want ik zit er best wel erg mee :frowning_face:
Als jullie iets willen zeggen, of misschien weten wat ik moet doen dan zeg het maar. :wink:

Ik heb gezegt dat ik deze week

HEEEEEEEEL vaag;

en dat ie het zo uitmaakt kan echt niet, zeker niet na meer dan twee jaar. Ik zou hem gewoon even laten, en dr later nog even op terug komen. Maar niet te veel hoop koesteren, hoewel ik me wel afvraag waarom zo ineens, maargoed.

Ik vind het wel een beetje raar van hem, na 2 jaar zo over de telefoon, als hij waarschijnlijk ook wel kon horen dat je iets had gedronken!

Ik denk dat je beter niks van je kan laten horen tot vrijdag, dan heeft hij namelijk kans om je wel/niet te gaan missen en goed na te denken. Heel veel sterkte!

ja vond ik ook… 2 jaar is niet niks toch. Ik vind het best wel lastig om geen contact met m op te nemen, en volgensmij hij ook wel. Hoop zo dat hij mij toch nog leuk vind…

Nouja afgelopen week deed hij wel wat afstandelijker, maar dat heb ik niet echt als aanwijzing gezien. Ik weet dat hij het druk heeft maar dat is toch geen reden om het dan uit te maken met mij? Ik kan hem alle ruimte geven.

Tja, ik zie er ook niets logisch aan!?

maargoed, misschien heeft hij een reden die hij niet goed kan verwoorden/niet wil vertellen?

Nouja, hij is gewoon het type niet om dat zo via de telefoon de toen, echt niet. Hij is altijd zo spontaan, aardig en blij. Misschien wil hij gewoon vrij zijn…
Maar ik begin toch te twijfelen over wat ik nou verkeerd heb gedaan :anguished:?

het is een slap excuus voor het feit dat hij rond wil sletten

Ik denk dat het gewoon een smoes is, ‘van geen tijd’.
Vooral als jij ook tegen hem hebt gezegd dat jij hem ruimte wil geven.
Ik zou, hoe moeilijk het ook is, hem toch maar een poosje negeren (nergens op reageren).
Hij moet maar eens zien wat hij mist!

Tja, misschien is hij jou niet zat, maar het hebben van een relatie, inderdaad. Over de telefoon als je dronken bent hoeft hij geen redenen te geven.

Niet aan jezelf twijfelen. Hij is de lul hiero.

Ik wil eigenlijk gewoon nu zelf de stap nemen om hem keihard te dumpen :stuck_out_tongue:
Maar ik ben nog verliefd op hem, hoewel dit zo wel minder wordt.

Oja en toen ik hem dinsdag heb gesproken, vond hij het raar en ongemakkelijk dat we alleen doei tegen elkaar zeiden en geen kus gaven (wat we altijd doen als we elkaar zien)
Ik zei ook al, stel dat het nou uitgaat dan kunnen we elkaar toch niet elke keer een kus blijven geven. dat gaat niet.

Als je nog steeds verliefd op hem bent, tja. Ik denk dat je gewoon moet wachten. je kan even niet anders. Als je hem nu dumpt vraag je je later waarschijnlijk nog af of hij je had teruggenomen.

Wachwachtwacht. Hij wil het uitmaken en toch een kus geven? Dat slaat echt nergens op.

Misschien moet je hem smsen dat hij ruimte krijgt om te kiezen - maar wel duidelijk moet zijn.

Nou hij doet het niet die kus geven, maar hij vind het raar dat we geen kus aan elkaar geven als we gaan enzo. En geen schat meer zeggen, vind hij ongemakkelijk vertelde hij mij.

Ik heb hem dat idd al op msn gezegt hij krijgt max een week (langer is echt niet te doen) maar hij moet wel met redenen komen waarom hij voor die keuze kiest. maar misschien krijg ik het morgen al te horen want mijn moeder heeft die vader opgebeld, dat wilde ze perse :stuck_out_tongue:. En mijn moeder vertelde dat ik niks meer eet enzo en dat het niet langer nog door kan gaan. Dus wie weet, ook al als hij het uitmaakt morgen voel ik me toch beter denk ik, zit ik niet meer met die gedachten in mijn hoofd wat hij nou kiest…

Nee, oke. Ik snap het. Ik vind het echt een rare situatie. Ik hoop voor je dat het goed komt, maar ik zou maar niet te veel hoop hebben.

Sterkte x

Wat raar allemaal… Ten eerste via de telefoon, en ten tweede wist hij dat je uit was geweest… En ook als je er bent, doet hij wel raar…

o god,
hij smst; voel jij jezelf gebruikt door mij?

Maar ik weet niet wat ik moet antwoorden…
help??

Ik zou sowieso nog even afwachten tot wanneer hij zegt wat hij nou wil, het echt uitmaken of nog proberen. En als hij het echt uit wil maken, kun je missschien wel beter het contact een tijdje verbreken, want anders zijn jullie wel uit elkaar, maar zie en spreek je hem nog zo vaak, dat het heel moeilijk is om het af te sluiten… Dat lijkt mij tenminste.

Bedoelt hij die ‘gebruikt’ als in de laatste dagen of heeft hij het over jullie relatie in het algemeen? Hoe dan ook, dat moet je zelf weten denk ik. Hoe voel jij je? (als ik een goede relatie van 2 jaar zou hebben, zou ik me waarschijnlijk niet gebruikt voelen, maar het hangt natuurlijk van jou/jullie af)

en wat heb je gezegd?