Wat nu? =(

Heee!
Ik voel me zo rot en heb er echt een pijnhoop van gemaakt volgens mij =( ik zal het verhaal even van voren beginnen…
Ik ben een halfjaar geleden begonnen met werken bij een winkel. Al in het begin viel D mij heel erg op, we hadden altijd wel oogcontact en altijd kreeg ik dan een heel blij gevoel in mijn buik van! Dit ging even door, totdat ik in November werd toegevoegd op facebook door J. Hij vertelde me dat hij me toevallig tegenkwam op facebook. (terwijl ik goldmember op hyves was en zag dat hij al een paar dagen mijn hyves bezochten maar nevermind). We praatte en uiteindelijk krabbelde we ook op hyves. Al snel gingen er roddels rond dat ik een oogje op J zou hebben (omdat we krabbelden) :expressionless: Ik was letterlijk flabbergasted want onze krabbels waren gewoon van die hele standaard dingen! Maar ja natuurlijk ontkennen enzo… Ondertussen had ik J op MSN en we praten echt heel veel met elkaar tot ’s nachts! In December was er een kerstborrel en doordat mijn plaats was ingepikt, ging ik naast J zitten. Ja die plek was vrij maar had nooit de intentie om speciaal naast J te gaan zitten. Tijdens de kerstborrel was het heel gezellig tussen mij en J (maar was wel een beetje aangeschoten). En ik weet dat D dit allemaal heeft gezien en dat vindt ik ook kei stom. =O Toen we naar huis liepen, liepen er een paar jongens met me mee waaronder J. Ik zei dat ik echt koude handen had en toen pakte hij dus me hand (vet lieef en onschuldig ja!) Toen heb ik toen ik in bed lag J een smsje gestuurd dat ik zei dat hij super lief is (heeel dom van me) . Daarna zijn we ook nog een x naar bios geweest, wat heel leuk en gezellig was =) Maar sinds gisteravond voel ik me echt rot… want ik heb met hem gezoend… en ook al was het maar 10 sec! Ik vind D veel leuker dan J ookal is J de liefste jongen die ik ken. Met D heb ik eigenlijk nog nooit echt gepraat maar op de een of andere manier vind ik hem toch echt leuk! Ik weet nu zeker dat J denkt dat ik verliefd op hem ben… en ik moet zeggen dat ik hem misschien ook wel valse hoop heb gegeven  door niks te zeggen van hand in hand te lopen, knuffelen. Ook heb ik heel vaak gezegd dat ik hem miste, maar dat was dan ook echt zo! Ik heb niks gezegd wat ik niet meende. Vandaag gaat hij speciaal naar me werk om met mij mee te lopen… en ik heb der eigenlijk weinig zin in >< Ook wilde hij na het zoenen meteen zo snel mogelijk weer afspreken. Nu vind ik hem echt heel lief maar ik ben gewoon niet verliefd op hem ookal zou ik wel willen… het lukt gewoon niet! :frowning_face: Ik ben van plan om het vanavond tegen hem te zeggen maar ben zo bang om hem pijn te doen… want dat verdiend hij helemaal niet. =( =( Iemand misschien een idee hoe ik het hem kan vertellen?
Ik voel me zo rot erover! :frowning_face: Alvast bedankt!

Hmmm…heftig!
Schrijf voor jezelf anders de voors en tegens op, ga dan kijken of je hem wil houden of niet. Ben je echt verliefd op D? Ik zou niet zomaar ‘out of the blue’ gaan zeggen: ‘Ik ben niet (meer) verliefd op je’. Ik zou hem langzaam gaan voorbereiden.
succes!
PS. Als hij verder probeert te gaan zou ik dat afweren, daar krijg je alleen maar meer spijt van!

Toch gewoon eerlijk zijn tegen J… ja het zal hem pijn doen… maar hoe langer jij wacht hoe pijnlijker het zal worden voor J als je het dan later alsnog verteld want dan voelt hij zich aan het lijntje gehouden! Dus gewoon eerlijk vertellen dat je geen gevoelens voor hem hebt!

Tja…

eerlijk duurt het langst

Wow, heftig.
Hoe je het ook tegen J zegt, hij zal altijd gekwetst zijn.
Ik zou zeggen dat je nog altijd vrienden wilt blijven enzo.
Dan is hij er al op voorbereid en komt het minder hard aan.
xX Veel geluk Xx

Ik snap eigenlijk niet goed hoe je zonder met D te praten, hem leuker kan vinden dan J… Als het puur om het uiterlijk zou gaan zou ik dat heel dom vinden… Ik vind dat je eerlijk moet zijn tegen J, dat je hem heel erg leuk vindt, maar verder niets van hem wil, en hopen dat hij wel nog vrienden met je wil zijn!

En ga dan eens met D praten he… Of zoek hem op op Facebook xD