Wat nu?.. =(

Oke het zit zo…
Ik had bijna een half jaar een vriend… ik ben 14 en hij bijna 19…
Ik weet, het leeftijdsverschil is vrij groot… maar we houden echt veel van elkaar en gaan ook leuk met elkaar om.
Nja, op een dag werd mn moeder gebelt door zijn moeder, die te krijsen stond door te telefoon dat t uit moest omdat ik te jong ben, en ze heeft ook gedreigt, dat als ik en mn vriend nog contact houden er mensen op ons afgestuurd worden en blabla…
Ik was er kapot van maar ik en mn vriend wilden in het geheim verder gaan.
mn vader weet er inmiddels van maar hij vind het niet erg…
ik heb er ook met mn moeder overgepraat maar van haar mag t nooit meer goed komen en mag hij nooit meer in ons huis komen.
Ook hij probeert steeds met zn moeder te praten en die is er nogsteeds streng op tegen,
We hebben alles al geprobeert maar niks werkt.
En aan de ene kant denk ik: Moet ik t nou uitmaken zodat we verder kunnen met ons eigen leven, zonder het gezeur enzo…
Maar aan de andere kant wil ik het niet opgeven en kan ik het ook niet uitmaken omdat ik zoveel van hem houd…

Sorry voor het lange verhaal maar ik weet echt ff niet meer wat ik ermee moet… heeft iemand tips? Wat moet ik doen? enz enz…
alvast bedankt

Als je hem echt heel leuk vind en gewoon jezelf over 3/4 jaar nog steeds bij hem ziet, dan denk ik dat je door moet zetten. Anders uitmaken.

Je vriend is wel al 19… dan studeert hij waarschijnlijk al toch? kan hij dan niet binnenkort op kamers gaan wonen…? Klinkt een beetje overdreven, maar als hij op zichzelf woont kunnen zijn ouders zich er wel minder makkelijk mee bemoeien.
als dat niet gaat, zul je er al die problemen voor over moeten hebben, of zijn ouders overtuigen. Maar dat is waarschijnlijk niet erg makkelijk… het is wel echt een lastige situatie
stertke meid!

Ik ben het met imamaniac eens.
Als je jezelf over een paar nog steeds met hem samen ziet moet je volhouden.
Maar ik denk zelf dat als je 16/17 bent je soms wel vrijgezel wilt zijn zodat je ook eens met andere jongens kunt flirten enz…

Weet je zeker dat je zo’n schoonmoeder wilt ?!

Zijn ouders overtuigen kan echt niet haha.
K mag nieteens meer zn huis in, en zodra hij erover begint is er een hoop geruzie…
ook bij mijn moeder :pensive:
Mn ouders zijn gelukkig gescheiden dus als ik bij mn vader ben zie ik hem wel soms, dan verzint hij smoesjes om weg te komen enzo bv dattie eerder moet werken.
En hij heeft zich ook ingeschreven bij een soort woonbureau die huizen uitzoekt binnen zijn budget enzo, maar dat kan nog lang duren =(

Haha ja :stuck_out_tongue: Nja als hij opzichzelf woont uiteindelijk maakt t mij niet uit =)
Dan kom ik gwn niet als zij er is ofzo…
Ik bedoel, ik heb een relatie met hem, gelukkig niet met zn moeder

Upjee