Wat nu..?

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn vriend, wat mij behoorlijk dwars zit. Hij is altijd heel lief voor me geweest, tot ongeveer 5 dagen geleden. Ik kreeg via via te horen dat hij met een ander meisje weggeweest was. Op date, dus. Natuurlijk heb ik mijn vriend hierna gevraagd…Hij bevestigde het verhaal. “Sorry, sorry, ik durfde niks te zeggen, anders zou je boos worden.” was zijn reactie. Bovendien vond hij wel dat dat moest kunnen hoor, met een ander meisje naar de bios… Nu ben ik gisterochtend heel erg ziek geworden en ben dus al langs dokter geweest, medicijnen enz. Maar heb in al die tijd geen woord van mijn vriend gehoord! Hij wist het wel, ik heb hem ge-smst, gebeld (neemt niet op)… Wat nu? Moet ik hem blijven bellen? Moet ik het negeren? Help me, ik weet niet wat ik hiermee aan moet, en al helemaal niet waarom hij het nodig vindt om me zo te behandelen…opeens !

Help me alsjeblieft, ik weet niet wat ik hiermee aan moet.

Beetje raar dat hij je ineens negeert, maar sorry, ik weet geen antwoord :frowning_face:
Upje voor jou!

“Sorry, sorry, ik durfde niks te zeggen, anders zou je boos worden.”
Oja lekker en hier word je niet boos van dan? :'3

Negeer 'm maar <<

volgens mij durft hij je ook niet te vertellen dat het over is…

oke dat hij met een meisje naar de bios gaat, als vrienden. niet op date

Als je niks van hem hoort zou ik hem gaan negeren. Als hij nog interesse heeft laat hij wel wat van zich horen en anders is het gewoon een droplul. Beetje stiekem naar de bios gaan :\

Ik zou hem even gaan negeren, wat meer mensen hier zeggen.

Want het is echt raar, echt op een ‘date’ gaan zeg maar, zonder het jou te vertellen. :S

who sorry maar ik zou echt boos zijn! Echt even 100% negeren zou ik zeggen, en ik weeeet dat dat kut klinkt

Dat is best lullig…

Ik zou voicemailbericht inspreken, hem opzoeken, hoe dan ook hem ontmoeten zodat jullie kunnen praten. Negeren lost niets op. Wanhopig doen ook niet. Een goed gesprek is het beste :slightly_smiling_face: Vraag waarom hij het deed, wat jullie relatie voorstelt, en of het afgelopen is of niet.

Wat gebeuren moet gebeurd toch, dus kun je beter fatsoenlijk uit elkaar gaan als vrienden, dan met ruzie lijkt mij, als hij niet met je door wilt gaan.

Ben wel benieuwd hoelang jullie al iets hebben!

Succes ermee :slightly_smiling_face:

Maar daar los je niets mee op, :S

We zijn zo’n 9 maand samen, waarvan 6 officieel.

ik zou het niet pikken dat ie met een ander naar de bios gaat.
en hij zegt al “dan zou je boos worden”. dus dan zal er wel iets zijn waarover je boos zou moeten worden? Ik weet niet, ik zou dit gewoon niet vertrouwen hoor. Beetje gek als ie met een ander meisje naar de bios gaat, als ie dat ook gewoon met zijn vriendin kan doen?

ik zou het ook niet pikken, hoor!
zomaar naar de bios met een ander meisje.
dat moet je hem wel zeker laten merken…
kan die toch niet maken zomaar, achter je rug…

zoals ik uit jouw verhaal opmaak, als buitenstaander, zou ik zeggen:
dump hem, en zoek naar iemand die je wel waard is.

Ik vind het erger dat hij dingen verzwogen heeft en nu niet op durft te komen dagen dan dat hij met een ander meisje naar de bioscoop is geweest!
Maarja, hij is officieel niet vreemdgegaan (of hebben ze gekust?)

Klinkt als mijn ex.