Wat nu?

Ik heb hem ontmoet op een feestje, we met elkaar gezoend en nummers uitgewisseld. De week daarna hebben we alleen maar lopen smsen. Dat weekend hebben we alle dagen afgesproken en alle keren gezoend. We waren toen nog niet alleen. De week erna hadden we weer afgesproken maar toen waren we alleen. Ik had mn pa al weggestuurd dus we konden onze eigen gang gaan. We zijn toen ook veder gegaan.
Toen school weer begonnen was ging er een roddel rond dat ik met een andere jongen had gezoend op een feestje. Ik was aardig dronken maar ik weet gewoon zeker dat ik dat niet gedaan heb. Die roddel is dus ook bij hem gekomen. Ik heb hem uitgelegd dat het echt niet waar is maar hij doet nou heel afstandelijk tegen mij en vanmorgen heb ik hem nog een smsje gestuurd maar niks meer terug gekregen. Ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen. Asjeblieft wat moet ik nou doen want ik begon hem echt leuk te gaan vinden. Zou hij mij gebruikt hebben of heeft hij zijn vertrouwen in mij verloren??

Liefs,

ga naar hem toe als hij toch niet terug smst,
vertel dat je dit echt niet hebt gedaan en wat je voor hem voelt
als hij dan nog steeds zo doet dan heb je het geprobeerd om het weer goed te maken en anders krijg je misschien spijt.

Ik zou hem nog 1 kans geven om jouw te gaan geloven…
Dus ik zou of nog 1 x op hem afstappen en hem alles uitleggen, of nog 1 x een smsje sturen met alles erin.
Als hij jouw daarna negeerd zou ik hem maar vergeten. Hij is jouw niet waard als hij liever de roddels geloofd dan dat hij jouw geloofd.

Inderdaad.
Laat je zeker niet doen door zo’n loser.

idd, probeer hem alles zo eerlijk mogelijk uitteleggen, als hij niet geloofd jammer dan, kut voor hem…
succes!