Wat nu?

Ik heb een vriend, gewoon een vriend. Ik heb drie jaar bij hem in de klas gezeten, maar omdat hij vorig jaar een niveau gezakt is zit ik nu niet meer bij hem in de klas. We hebben altijd een beetje en haat/liefde-relatie gehad, want de ene keer hadden we de grootste hekel aan elkaar, en de andere keer vonden we elkaar leuk. Nou, ja eigenlijk heb ik hem gewoon drie jaar leuk gevonden, en volgens mij andersom ook. Maar we hadden nooit gezoend, wel veel gebeld enzo maar niet gezoend. Maar dat zwak voor hem, is altijd gebleven… (tadamtadamdadam…)

Voor het eind van het schooljaar hebben we een beetje ruzie gekregen, waardoor we elkaar dus niet meer zo mochten ^^ en we elkaar negeerden. Terwijl we eerst beste vrienden waren, ik vond dat al super kut. Nu begon die een tijd geleden weer opeens te praten op msn, toen hebben we gewoon leuk beetje gepraat ik was helemaal blij dat hij weer aardig deed, en afgelopen dinsdag dus ook. Op een gegeven moment zei ik tegen hem dat ik naar mn training moest. ik moest om 7 uur trainen, t was half 7. oh ja, hij rookt, sinds kort. (de sukkel.) Dus hij zei dan ga ik wel even sigaretje roken, kom dan even een kwartiertje “chillen.” (als ik naar mn training rijd, kom ik langs zijn huis.)
naja ik vond het best, wel een beetje raar, want waar kwam dat opeens vandaan? Dus daar stond ie hoor. En we gingen dus even naar een bankje, even zitten, zei die. Dus ik er naast. Toen hebben we weer heel lang gepraat, over van alles en nog wat, en het super gezellig was keek ik op mn mobiel was het dus al 10 over 7. Toen ik weg wilde gaan heeft ie me overgehaald om te blijven, nou om een lang verhaal kort te maken. Ik heb 3 uur met hem (in de kou) op dat bankje gezeten. Mijn training overgeslagen. Dus op een punt sloeg die een arm om me heen en legde ik mijn hoofd op zijn schouder. Hij vond dat ik lekker rook, haha. Naar mezelf, hoe ik altijd ruik (ik had wel gewoon een luchtje op hoor…) en andersom zei ik het zelfde. Hij warmde mijn handen op etc. De standaard dingen. Hij wilde me een zuigzoen geven voor de grap (we hadden het er over, toen zei die dat) maar dat vond ik niet zoo’n goed plan aangezien mijn ouders dachten dat ik aan het trainen was en ik dan opeens thuis zou komen met een zuigzoen… we hebben het ook echt over van alles en nog wat gehad, en toen was het half 9. dus toen was mn training afgelopen. toen hebben we nog tot kwart over 9 gepraat en toen werd ik dus gebeld door mn ouders met de vraag waar ik bleef, haha. Dus ik heb wel 20 x gezegd dat ik naar huis moest maar telkens bleef ik zitten en hadden we het weer over iets anders. Om een uur of half 10 (haha, niet dat ik het precies heb bijgehoduen hoor.) gebeurde het ein-de-lijk we zoenden. Echt heeel lang, en telkens als ik een beetje probeerde te stoppen omdat ik dacht dat ik nu écht naar huis moest, trok die me weer naar zich toe. Zijn hand verdween ook onder mijn shirt en vervolgens in mn broek (en dat liet ik dus nog even niet toe, haha.) Nou uiteindelijk stopte we (ik maakte een hele gemene opmerking, haha, ik zei dat ie stonk. Daarvoor had ie namelijk gezegd datie daar wel bang voor was als die met meisjes zoenden dat hij naar de rook stonk. Wel even tegen hem gezegd dat het een grapje was). Toen praatte we dus nog meer. En vervolgens was het wéér zoenen.

Maar de volgende dag… ontweken we elkaar op school, gelukkig afgelopen donderdag en vrijdag wel gewoon gepraat enzo. een vriendin van me zei dat hij toen tijdens dat gesprek in het tussen uur heeel erg naar me zat te kijken. Nu heb ik met diezelfde vriendin ook al een heel plan bedacht dat ik hem maar tegen de muur moet gooien op school in het trappenhuis en hem gewoon weer moet zoenen, maar dat lijkt me toch niet zo’n heel goed plan, ahhah. Afgelopen vrijdag had ik een feest waar hij ook was, en toen heeft hij me heel de avond in de gaten gehouden. Toen heeft ook een vriend van hem mij geprobeerd te zoenen en heb ik hem voor zijn neus afgewezen, dat was echt heel grapig. Hij heeft hem heel hard uitgelachen. (dat is namelijk zo’n playertje die met iedereen zoent.). Op het eind van de avond heb ik bij het afscheid in zn oor gefluisterd: wij zijn wel goed in doen alsof dr niets gebeurd is he? Toen knikte die met zo’n big smile op zn gezicht. Maar ik weet het nu echt niet meer,
zal ik hem sms’en? Het probleem is dat we een soort van ongeschreven regel hebben; hij neemt contact met mij op. (ontzettend raar…) Maar als hij dat niet doet…

Sorry voor het vreselijke lange verhaal en heeeeel erg bedankt als jullie dit lezen en antwoorden. Haha heel drama maar kvoel me dr kut over dus ik dacht misschien kunnen jullie wel helpen hé.

en om de reacties maar even voor te zijn; ja ik ben nog maar 15, nee het is geen wereldschokkend probleem maargoed, ik hoop dat jullie het begrijpen.

Ik vind het schattig ^^

Jullie vinden elkaar gewoon leuk, kom ervooruit!
En je kan hem best een smsje sturen, houd het gewoon luchtig of vraag of hij zin heeft om wat te doen?

haha we zijn ook schattig samen. ^^ haha nee hoor, maar ik geloof dat heel veel dat vinden. er loopt al een weddenschap, ben ik achtergekomen, over wanneer wij wat met elkaar krijgen. maar dat zijn van, van die mensen uit mn klas die zich overal mee bemoeien. maargoed dat terzijde.
misschien stuur ik hem wel een sms… Maar ik ben zo bang dat hij dan niet antwoordt. (ja het is soms echt een eikel.)

Is hij niet online op msn dan? Of stuur hem een krabbel/tik. En dan verwijs je bijv. naar dat met je training, maar wel op een manier dat een buitenstaander niet weet wat er aan de hand is.

Enneh, als hij niet antwoord, dan weet je gelijk waar je staat.

Haha, wat lief. (:
Ik zou hem gewoon een smsje sturen, al is het maar om te laten zien dat je aan hem denkt, en dan maar afwachten of hij ook iets laat weten.

L I E F (DE)

Idd.

gewoon smsen :slightly_smiling_face:
waarschijnlijk weten jullie allebei niet zo goed wat je ermee moet, en ‘negeren’ jullie elkaar een beetje… :stuck_out_tongue_winking_eye: komt wel goed

superschattig! volgens mij negeert hij je zowat een beetje omdat hij verlegen is maar wil ie wel spreken tegen je maar weet hij niet wat te zeggen :expressionless:

hetzelfde als wat ik heb dus, haha.
hij is trouwens niet verlegen hoor, maar hij kan soms wel onzeker zijn (al laat ie dat aan NIEMAND merken).

ik heb trouwens zijn permanent marker nog.dat kan ik wel gebruiken als begin van een gesprek. zal ik dat dan via sms doen of msn? of in het echt? (via msn kan het gesprek het langst duren dnek ik he…?) in het echt zou dr wat tussen kunnen komen.

IN HET ECHT natuurlijk!! heb je iets om het ijs mee te breken, en dan doen jullie (hopelijk) niet meer zo awkward… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh dat ken ik.
Nu het ijs al breken haha, in het echt dus. Succes (:

hmm ik heb hem al gegeven, tijdens de les. maar kga hem vanavond even bellen…

haha ik wist dat hij nu trainde en heb dus hem niet-anoniem gebeld (heb hem normaal wel op anoniem staan) en dus als die klaar is met trainen heeft hij een gemiste oproep van mij…

niet dat dat wat geholpen heeft. als die sukkol me nou gewoon had terug gebeld, maar nee hoor.
2 opties

1. hij denkt dat ik met een vriendin was en dat ik hem daarom belde om hem te irriteren ofzo (heb ik in het verleden nog wel eens gedaan, helaas, zou dus mogelijk kunnen zijn)
  2. he’s just not that into me.
  1. Of hij durft niet op te nemen…

Toen ik bijna met een jongen had ging die mij ook altijd bellen, maar uit onzekerheid en verlegenheid nam ik niet op. Ik was altijd bang dat ik niks wist te zeggen en belde ook niet terug of verzon smoesjes als “ik stond onder de douche” als hij ernaar vroeg in een sms.
Ik ben hartstikke verlegen op het begin, maar na een paar keer ga ik los hahaha:P Misschien is dat dus ook wel bij hem zo…

Kom jij er wel voor uit, dan zal hij er vanzelf ook vooruit komen:D
Go for it girl!

Ik ben (weer) aan het proberen om over hem heen te komen… maar dan moet ie niet opeens opduiken bij mijn wedstrijd!!! :expressionless: