Heyy ik ben 14 en ik heb 8 maanden een vriendje. Hij was meegegaan op vakantie en toen hebben we voor het eerst seks gehad. Het was heel fijn en romantisch maar omdat we het niet gepland hadden ofzo hadden we geen condoom dus hebben we het onveilig gedaan. Ik slik de pil ook niet. We hebben het later op vakantie nog een keer gedaan maar de dag erna heb ik de morning-afterpil gehaald en ingenomen. Ik was heel bang dat ik van de eerste keer alsnog zwanger was geworden maar ik ben gewoon ongesteld geworden. Kan ik alsnog zwanger zijn of niet? Want ik had gehoord dat je als je zwanger bent ook een beetje bloed kan verliezen
Als je gewoon ongesteld bent geworden, lijkt me dat je niet zwanger bent. Wil je het echt zeker weten, doe dan een test.
het zo vreselijk onverantwoordelijk dat je de eerste keer maar ook de TWEEDE keer onveilig zijn geweest.
De morning after is misschien wel handig binnen de 72 uur maar toch zou ik niet meerdere keren achter elkaar onveilig zijn.
Hoeveel uur/dagen zaten tussen de eerste en tweede keer want dat kan ook erg risicovol zijn.
Zoals eevee zegt, als ongesteld bent zou het niet zijn.
Ik zou even afwachten en een testje doen voor de zekerheid.
maar ASJEBLIEFT! wees in het vervolg wat meer verantwoordelijk en heb bescherming bij je. De pil en/of condoom
Hoe haal je het in je hoofd om meer dan eens onveilige seks te hebben op je 14e?
Anyways, de morning-afterpil werkt 72 uur na de seks, dus van die tweede keer kan je eigenlijk niet zwanger zijn. Van de eerste keer zou het in principe wel kunnen, zwangere vrouwen kunnen alleen niet ongesteld worden, maar wel bloedingen krijgen. Voor de zekerheid kan je een test doen. En gebruik de volgende keer aub gewoon voorbehoedsmiddelen.
Dit dus, nog 2x ook snap dat echt niet.
oeps verkeerd topic
Dit dus ja, echt wtf. Ik zou beginnen met een test en voor de zekerheid ook nog even langs de huisarts. Ik snap dit gewoon echt niet, ben je serieus zo dom dat je meer dan 1 keer onveilige seks hebt?
Doe een zwangerschap test en gebruik volgende keer bescherming. De kans is nihil dat je zwanger bent en nog steeds ongesteld bent.